Към съдържанието

Малък домашен зоопарк

ноември 9, 2011

Не съм писател като Юго или Достоевски. Текстовете тук не ми се отдават. Особено за неща които вече съм направила и са снимани. За мен щом има снимка всичко е ясно. Но все пак към всяка публикация е хубаво да има и текст. Всичко започна преди година когато случайността и съдбата ме срещнаха със страхотната и лъчезарна Йовка Христова. Освен че ми показа много нови неща, тя ме зареди със желание да създавам. Няма значение какво, просто да върша нещо съзидателно ( вероятно това е компенсация за разрушителната професия която имам – вид баланс). Та след всичко горенаписано започнах да си играя и да правя малки и големи животинки от филц и плат.

Тук ще видите част от направените филцови ключодържателчета, които могат и да са просто висулка на раницата на някое хлапе и фибички.

Ако ви харесват можете да ги намерите в прекрасния магически магазин на Теа и Кети на Пиротска 16. В магазинчето освен много красоти се организират и курсове, които са забавни и приятни.

А след поредната порция снимки ще видите и животните от плат. За сега там разнообразието е много по-малко. Едно защото платнените ми животинки са по големи и с по-сложни кройки и второ защото с тях се занимавам от скоро.

4 коментара
  1. ноември 9, 2011 2:46 pm

    Влюбена съм в малките, пухкави, сладурски овце 🙂

  2. Боби permalink
    ноември 9, 2011 8:02 pm

    Браво! Много радват!

Коментарите са изключени.