Skip to content

Шев и кройка

ноември 1, 2011

Споделих преди много време че се запалих по филц и пачуърк. Филца как да е го показах, макар да има още неща. Все ще им дойде и на тях времето. Виж шиенето не съм го демонстрирала въобще и сега тъкмо съм седнала пак да пиша изнамерих няколко от направените неща заснети и ще ги демонстрирам тук.

Едното е всъщност втората пачуърк завивка която направих. Първата я правих на курса при Йовчето, но още седи незаснета. А всъщност стана много нежна и интересна. Последната която направих също не е заснета, а е направена с едни квадрати, които захванах още на курса. Йовчевто много искаше да види какво ще се получи, но ще трябва да изчака да се наканя да снимам.

Другото е една калъфка за възглавница, която скоро ще вземе да се скъса от употреба, докато се наканя да я покажа. С тези пеперуди скоро трябва да се появи още една калъфка за възглавница, за да са си дружки двете. Макар че се изкушавам да пробвам да направя калъфка с дръвче и листенца, Много ми харесват, но кройка нямам и ме е страх, че няма да напасна размерите.

А последното е една много специална готварска престилка за един мноого специален човек. Готвачът апликация е кройка от бурда, която доста ме измъчи, но резултатът си заслужаваше всяка секунда прекарана край машината, ютията и всички прилежащи дейности.

В процес на очакване да бъде заснета е и първата престилка която направих. Но манекенът се дърпа, въпреки всичките ми уверения че лица няма да показвам само творчеството.

Наканя ли се да снимам тук ще се появят недооблечена крава, кучета, котки и други животни. както и други неща от последните месеци. Само да се мотивирам малко.

One Comment

Trackbacks

  1. Другарчето на възглавничката « Шарки

Коментари са забранени.

