Skip to content

Животинки от плат

ноември 10, 2011

Разнообразието от подобни зверове у дома е все още малко. Но на ход са раиран жираф и жаба, които тепърва трябва да измисля.

Агънцето на снимките е лична кройка. Надявам се жирафа и жабата също да са си изцяло мои творения. За другите животинки съм ползвала кройки от списания. Гущерите оригинално бяха апликация, която толкова ме вдъхнови, че се превърна в играчка. В момента ме чака един дакел, който също не е мое изобретение, а е по кройка, но обещава да стане красавец. Заека и кривооката мечка нямат индивидуална фото сесия все още защото ми падна тока на фотото (непрофесионалистите сме така).  Мечока така и си остана кривоок след 3 опита да стане разунмно гледащ. Накрая реших че това ще му е чарът.

2 Коментари
  1. ноември 10, 2011 10:25 am

    Агънцето ми е любимо от показаните! Изкушавам се да пробвам и аз да ушия едно – като малка ходех на един кръжок и си пазя мишка и мече от тогава.

    • ноември 10, 2011 10:38 am

      О пробвай се, няма невъзможни неща. А удоволствието че си е твое е страхотно 🙂

Коментари са забранени.

