Skip to content

Бисерите на футболните коментатори

юни 13, 2006

Темата си променя заглавието след днешният мач, който слушах. Нямах време да гледам, трябваше да си водя записки и пак не смогнах.

Темата ще е с продължения. Всеки нов бисер ще се добавя в началото, за улеснение на редовните читатели.

26.07.2006 Левски – Сиони Нова Телевизия

Еднакво се дърпаха за фанелките. Просто нашият се оказа по-здрав, а грузинецът по-артистичен.

Левскарската агитка сама си създава проблеми. А когато има и опонент проблемите ще са за полицията.

…леко хаотично нападение в стил грабвайте телата…

Какво можем да научим от световното по футбол 2006

За сега научих че: Ангола е била 500 (словом петстотин) века под робство.

Ще допълвам всички нови за мен факти. А вие сте приветствани да ми помагате, като добавяте всичко изумително, което сте чули.

От 13.06: „Човек трябва да е сляп или малко луд, за да не вижда очевидните неща“ (А ако е много луд? Още се чудя какво става в този случай…)

От 24.06: „Ъглов удар само за Аржентина.“ (Ей богу, аз 2 ъглови едновременно не бях виждала, но има идея…)

А ето и един доста подробен списък от Eneya

От 27.06: Тиери Анри прекърши головата суша за отбора на Франция

И гоооол 2:0 (Абе аз до сега като гледах беше 2 на 1, май вече трябва да е 3:1 ама като си казал 2:0….)

2 Коментари
  1. Yana permalink
    ноември 2, 2006 9:54 pm

    Покрай Световното минават също доста крилати фрази, като любимата ми вмомента ТВ реклама на предаване ориентирано към “вътрешния интериор” 😉
    Поздрави…

  2. ноември 2, 2006 9:55 pm

    Хи хи хи. Почвам да следя и рекламите. Страшно съм ти мерси за идеята. 🙂

Коментари са забранени.

