Skip to content

Отчетно (без) изборно

март 24, 2012

Напоследък не ми стига времето. И се натрупаха много неща за споделяне. За това с малко думи и много снимки да отчета дейността.

Първо да ви покажа какво спретнах за моето другарче от в осмомартенската размяна при картичкофуриите. Прочетох че и е харесало, което стопли сърцето ми. Защото на мен много ми хареса да го изработя. Не се вижда добре хубавия бледо лилав перлен картон, но е много нежен.

Освен това има една мишка и една котка, които не сте виждали до сега, а отлежават отдавна.

Снимките на храна не ми се отдават, но въпреки това ще ви покажа любимите ми кексчета Devil’s food покрити с маскарпоне и захарни пръчици. Освен това експериментирах преди време и си направих шоколадови кошнички пълнени с крем от маскарпоне, квасена сметана и пудра захар. И двете рецептни са много ефектни. Шоколадовите кошнички са малко пипкави за правене но се надявам с времето да се науча.

Дойде време на стария и новия игленик в къщи. И двата са собствено производство. Но докато се наканя да покажа първия, той ми стана малък и се принудих да си направя по-голям.

И сега като се огледах останаха доста неща за показване, като сушито, опитите с полимерна глина и едни други неща. Колко много се е натрупало, чак се изненадах.

За финал само ще ви споделя откритието си от последния месец – шалове. Плетенето обикновено ме изнервя. Но тези се плетат лесно и бързо и дори аз успявам да завърша шал за 2 часа. Е след първите няколко опита де….

Някои от тези шалове вече заминаха по предназначение. При това в колплект с ето тези картички:

Други ще заминат. А има и няколко, които не сте видели, защото не са заснети. Но трябва да ми останат и неща за следваща публикация.

От мен слънчеви и весели почивни дни и много пролетно настроение.
И до следващият път.

2 Коментари
  1. Hristovica permalink
    март 31, 2012 10:27 am

    Гери, отново ти благодаря за прекрасното подаръче. Изключително е. Дори ми се наложи да му направя реплика, толкова се хареса от близките ми:
    http://agreatideas.blogspot.com/2012/03/blog-post_31.html
    Всичките ти нови творения са невероятни, но най-много ме грабнаха котката и мишката…уникално сладки са. Гуш

    • април 1, 2012 7:04 pm

      Много ми е приятно, че съм успяла да те зарадвм. Още по-приятно ми е че си направила реплика. Прекрасна е!

Коментари са забранени.

