Skip to content

Снежанка

февруари 28, 2012

Помните ли Коста? Ако не можете да го видите тук.
Питаха ме защо Коста. Преди време имахме червенобуза костенурка. В началото мислехме, че е женска както повечето малки костенурчета. И малкия я кръсти Снежанка. Като поотрасна и се оказа мъж, набързо стана Коста.
Та Коста, който вече сте видели, си имаше дружка – Снежанка.

От днес Снежанка (Коста) или каквото и е новото име си има ново другарче. Едно чаровно детенце което не успях да видя, но искренно му пожелавам да се радва много и да е много щастливо.

Утре ако не ме домързи ще има колекция шалове или нещо от другите щуротии които съм направила но не съм снимала.

4 Коментари
  1. февруари 28, 2012 5:04 pm

    Еех, най-накрая да я видя Снежанка 🙂 Голяма е мацка, а белите декоративни бодове са уникални. Време е Коста и Снежанка да имат потомство, така че очакваме малки костенурчета 🙂

  2. февруари 28, 2012 5:08 pm

    еееее, ти използваш вътрешна информация усещам 🙂
    Ще има не знам кога, но ще има. Аз много си харесвам тази идея с костенурките.
    Бодовете са си машинни, такава ми е шевната машина дето се вика, нямам голяма заслуга.

  3. февруари 29, 2012 9:18 am

    Много е сладка тази снежанка :)) хихи Браво! А с какво изрязваш цветенцата от филц. машина ли ползваш или на ръка?

    • февруари 29, 2012 9:50 am

      радвам се че ти харесва. А цветенцата са на ръчичка с шаблон.

Коментари са забранени.

