Skip to content

Валентинки с минималистичен дизайн

февруари 14, 2012

Наздраве за Трифон Зарезан. Изберете едно хубаво гъсто вино и действайте.

А за празнуващите свети Валентин следва.
Отделих си един следобед и седнах кротко да си измислям картички.
Като цяло не обичам и не мога да правя картички с много неща по тях. Обичам изчистени дори минималистични дизайни. И всичко което направих е подчинено на този стил.

Доста по-интересно е, че половинката смята че са по-впечатляващи от всичко друго което правя. Явно и той усеща кое ми е по сърце.

Освен че съм минималист в картичките, изобщо не обичам рамките и стандартните реплики за розовото. Виж от сърцата не избягах, май няма как. Но поне розовото го сведох до минимум.

И така се появиха група валентински картички в нестандартни цветове, минималистични като дизайн. Всички са с новия ми печат надпис. Просто много им ходи според мен. Както винаги снимките ми не са добри, но с телефона толкова…

Лилаво и злато. Прозорче през което се вижда златист надпис с топъл ембос.

Бледо жълта картичка, фон правенн с дистрес и печати перлени розови сърца.

Перлен жълт картон, златни рамки, прозрачна плака и стикери.

Бяла основа, релеф, сърца и надпис от червен брокатен картон.

Но резултата от цялото упражннение е откритието че когато се прави топъл ембос, е добре да се прави на недосглобена картичка. И че определено ми писна от подръчните средства за тази цел. Така че в списъка ми попадна уред за топъл ембос с който да се сдобия по някое време.

На вас пожелавам много усмихнато и топло настроение въпреки мразовете навън. И дано картичките са ви харесали.

6 Коментари
  1. февруари 14, 2012 2:58 pm

    Чудни и напълно в твой стил, както винаги. Много ми хареса наслагването на двата фонови печата на втората картичка, но нализ наеш че съм пристрастна към скриптовия печат 🙂 Весел празник :о)

    • февруари 14, 2012 3:05 pm

      Много благодаря!
      Точно предния ден реших да си поиграя с дистреса и така се появи фона със скриптовия печат. Честно казано изобщо не беше предвиден за това.
      Но наистина е глояма зарибявка…
      Много весел и усмихнат празник и на теб!

  2. VANIA ART STUDIO permalink
    февруари 14, 2012 9:53 pm

    много нежни картички.печата много ми допадна, мога ли да попитам от къде си го взе ? стига да става въпрос за някой от онлайн магазините

    • февруари 14, 2012 9:57 pm

      Печатчето е от Двете елши. Не знам има ли го на сайта, но можеш да ги попиташ подозирам. Наистина е прекрасен….

    • VANIA ART STUDIO permalink
      февруари 14, 2012 10:33 pm

      blagodarq ti mnogo, ste pogledna 🙂

  3. февруари 14, 2012 10:08 pm

    Много красиви, нежни и стилни картички!

Коментари са забранени.

