Skip to content

Коста

януари 16, 2012

В петък с хиляди препятствия по пътя, забравяне на телефони и други неща и връщане у дома все пак успях да отида до Теакет магазинчето. Естествено брошките и животните които направих, забравих да ги снимам. Така тях няма как да ги видите. Но пък аз успях да видя и Теа и Кети което си е шанс.

Разприказвахме се с Теа за една моя мечта и идея да си направя костенурка. И тя изведнъж изрови нявероятен плат на костенурки, като ми го даде с репликата ето за да си ушиеш костенурка от плат на костенурки. Това ме запали толкова много, че днес ще ви представя моята първа версия на костенурка по собствена кройка. Теа – „виновна“ си за това чудо.

Шестоъгълниците на гръбчето са от плат на костенурки както е ясно.

Легендите твърдят че някога един японец казал „Да му имам акъла на българина, ама дето му идва от после“ Е и на мен ми дойдоха от после мнооого идеи, за подобряване и улесняване на костенурското създаване. Както е ясно ще има версия 2 на кройката, кога никой не знае.

Но тази кройка със сигурност ще я променя защото вече втори ден ме боли гърба и не мога да правя почти нищо в следствие на многото ръчно шиене.

Не знам на вас дали ви харесва но аз направо я обичам. Вече обмислям къде да събирам първите версии на всички играчки които шия… Май ще ми трябва склад 🙂

3 Коментари
  1. януари 16, 2012 1:36 pm

    костенурката Коста ли се казва?

    • януари 16, 2012 1:40 pm

      В къщи преди години имахме една червенобуза, казваше се Коста. От тогава всички мои костенурки са Коста… Дори и ако имат цвете в „буйните къдрици“ 😉

Trackbacks

  1. Снежанка « Шарки

Коментари са забранени.

