Skip to content

Другарчето на възглавничката

януари 6, 2012

Не знам дали си спомняте между всичките ми шивашки опити имаше една възглавница. Но само една на диванчето не стигаше. Да не говорим че бях подготвила 2 възглавници за пълнене.

По някое време напълних и втората и тя зачака калъфка. Покрай борда, който не изчислих калъфката отлежа малко. Но вчера реших да изчистя недовършените неща. И да ви представя другарчето на първата калъфка:

Аз лично мнооого си я харесвам. Даже започвам да си мисля да сменя и първата, която вече не ми харесва толкова. Но ако нямаше развитие в уменията ми щеше да е по-страшно. Все пак съм успяла да направя нещо което изглежда по-интересно от преди. И това ме радва.

До следващите ми шивашки или хартиени или филцови подвизи. А може и до нещо злободневно – е което първо се случи 🙂

Коментари са забранени.

