Skip to content

За старата и новата година

януари 4, 2012

Честита ви нова 2012!

Много здраве, усмивки и късмет през новата година!

Който няма нерви да чете може да спре до пожеланията, нататък следва мнооого неща в едно и ще стане дългичко…

На себе си също пожелавам „нова година нов късмет“, но сега ще се върна за малко в старата. Искам да ви покажа какво спретнах за подаръци на няколко добри приятели.

Естествено за всички имаше картички (с неустоими печати от Двете елши):

А подаръците бяха два вида:
– коледни играчки за елха от плат и филц, напълнени са със силиконов пух и са изцяло шити. за декорация използвах филц или панделки които да прикриват връзката на панделката към топката.
– Свещи с коледни картинки. Картинките са разпечатани на тишу хартия и са поставени върху свещите със сешоар.

Естествено по случай новия късмет, който си пожелах, получих и много подаръци. От снимките червенто вино с кристалната чаша е леко на заем – но оригинала падна много бързо в жертва на празника. Чашата остана и си е само за мен – никой не смее да ми я ползва.

Картичките съпровождащи подаръците ще ви покажа следващият път, защото не ми се получават снимките нещо, а тези красоти не заслужават лоши снимки.

Енциклопедиите са прекрасни интересни и много полезни. Освен тях има и няколко хоби занимавки.

Едното е списание за киригами. Техника при която от хартия се създават невероятни картини само чрез изрязване. Веднага захванаха един модел. Върви бавно но славно. Като завърша ще го покажа в готов вид. Иначе трябва да се получи модела от втората снимка

Другото е едно бижу – машинка за релеф. С нея нещата са по бързи, така че още на следващият ден се появи и картичка. Релефът е с папката за релеф която е от комплекта. Останалото е въображение и материали които си имах.

Между празниците си подарих и папки за релеф към машинката. Първите две са от Армстронг, за съжаление нямаха овала който исках, но има време.

Следващите папки са от магазин Хобисима. Да, да не от сайта, а от магазина, който успях да видя преди официалното откриване. Имах и щастието да се запозная с Нели и Стефан, който са наистина прекрасни и слънчеви хора.

Не стига че така гостоприемно отвориха врати за мен, почерпиха за именния ден на Стефан, ами ме изпратиха и с подаръци.
Заредиха ме с много позитивна енергия. А магазинчето е просто прекрасно.

И така празничното време мина време е за нови късмети и занимания. Надявам се блогът да се посъживи.
До скоро!

2 Коментари
  1. януари 4, 2012 1:52 pm

    Уникални придобивки и майсторийки! А на живо са още по-хубави, сигурна съм. Така както те е обхванал ентусиазма да съживиш блога, пу да не ти е уроки 🙂

  2. януари 4, 2012 2:05 pm

    Шитите топки за елха са ми фаворита! 🙂 Аз като не с толкова опит тук заложих на сигурното и си купих готово изработени – много са красиви! Само трябва да ги опазиш от котката 😉

    Поздрави, Гери, и много успех през новата година!!

Коментари са забранени.

