Skip to content

Домашно жабче

ноември 12, 2011

Вече споделях че имам планове за разни нови и различни животни. И тъй като в следващата или следващите седмници – според зависи тук ще има малко затишие, днес седнах да си наваксам с мечтите.

Направих 2 кройки за жираф и за жаба. Както се оказа на жирафа не съм му оценила главата правилно или по точно казано пдценила съм му ушите. Та при обръщането главата заседна във врата. Сега ще преработвам кройката.

За сметка на това другото което исках да създам – жабата – ми се получи с няколко грешки. Така че ще се налага да се прави и версия 2 на кройките.

Като се има предвид че никога не съм се учила да шия и кроя, мисля че жабока стана много приличен. Ръцете му във версия 2 ще са на принципа на краката. Мисля че ще се получи. Остава за бъдещето като се понауча, да му оправя лапките да изглеждат жабешки а не патешки, но и това ще стане.

Но най-голямата ми гордост е, че седи без да го подпирам. Подозирам, че ако знаех как се правят кройки този ефект щеше да ми избяга. Но както е казано блаженни са незнаещите – на тях им се получават и най-невъзможни неща.

One Comment
  1. декември 6, 2011 12:40 pm

    Супер се е получило!Много добре изглежда жабчето 😛

Коментари са забранени.

