Skip to content

4 в 1 – странна комбинация

януари 26, 2011

Четири картички в един пост за четири предизвикателства. Смелост ми даде Крафт Дива, която участва в предизвикателства с прекрасните си картички и която всъщност ме запали по картичките.

Първата картичка е кафеникавата гама. Първоначалната идея за десният ъгъл се развали та това беше втората алтернатива. Оказа се дори по-добра от първоначалния замисъл. Надписът е с топъл ембосинг и прозрачна пудра. Отива за скеча на Двете Елши:

Втората ще включа в две предизвикателства: Скеча на Елшите и „Сладко“ на Картичкофуриите. В нея успях да използвам новия си печат от списание „Creativity!“  .

Третата използвах плаката за релеф от списанието и куп други неща. За съжаление на снимката изглежда по-зле отколкото на живо. Отива при „Сърчице“ на Arty Mark:

А последната е за Точки и райета при Crazy Cahllenge. В нея използвах една дизайнерска хартия която има и точки и райета но не знаех какво да я правя. Е днес и намерих предназначение. В средата има печат с топъл ембос за декорация:

Та мисля че станаха повече от много картичките за днес – тия дни пак.

11 Коментари
  1. януари 26, 2011 5:10 pm

    Браво! Много си креативна днес, виждам че почивката добре ти се отразява 😉 Първата картичка много ми хареса, нали знаеш, че пеперудите са ми страст. И продължавай да участваш в предизвикателства, тъкмо си набрала инерция 🙂

    • януари 26, 2011 5:12 pm

      Нали виждаш кой е виновен за инерцията? Който ми носи списания…. 🙂
      Първата на живо е още по-добра – пеперудите са със студен ембос и са от перлен картон.

  2. януари 26, 2011 5:15 pm

    Уауу, задължително трябва да я видя на живо!Браво!

  3. януари 27, 2011 7:08 am

    Прекрасно! Инерцията ти е направо вдъхновяваща, а картичките са страхотни. Благодаря ти от сърце за специалното участие в играта.

    • януари 27, 2011 10:04 am

      О много ми е приятно да се включа. И много благодаря за милите думи

  4. януари 30, 2011 5:46 pm

    Чудесни картички си сътворила! Много ми харесва първата – в бежаво и кафяво, чудесна комбинация и много стилна картичка.

    Благодаря, че участваш в нашето предизвикателство!

    • януари 30, 2011 8:13 pm

      Радвам се че си харесала картичката. Още повече че аз все още само се уча и съм далеч от наистина добрите.

  5. февруари 1, 2011 12:31 pm

    Добре дошли при Картичкофурии. Вие сте една от нашите дебютантки в Картичкофурийски дебют-13

    • февруари 1, 2011 1:15 pm

      Много благодаря!

  6. февруари 2, 2011 12:41 pm

    Много хубави картички.
    Благодаря, че участва в Крейзито.

  7. март 21, 2011 6:17 pm

    Чакаме да видим нови творения 😉

Коментари са забранени.

