Skip to content

Портмоне за рожденния ден

януари 25, 2011

Споменатият рожден ден мина и замина. Дивата (която беше получател) може да покаже вероятно и други снимки. Аз като блондинка под прикритие забравих да си снимам картичката и в движение намерихме чужд апарат та даже и фотограф далеч по-добър от мен. Снимките отлежаха достатъчно и сега е време да ви ги покажа. Не се чудете че са по-добри от другите – след като не съм ги правила аз.

Картичката е тип портмоне с място за парички и две прозрачни джобчета. 

Картичка портмоне

В едното от тях има картинка, а в другото беше наместено пожеланието за рожденния ден. Картиката е дигитално печатче от Beccy’s Place – при нея има разкошни неща. Оцветено е с акварелни моливи ( защото само с това мога както се подразбира).

Картичка портмоне с прозрачни джобчета

И за десерт на снимките – портмонето отвън. И най-вече закопчалката, за която ми се наложи да ползвам чук. Няма майтап в това. Какви ли жертви не прави човек за една картичка:

Закопчалката на картичката портмоне

За днес толкова – тези дни пак.

3 Коментари
  1. януари 25, 2011 10:00 am

    Благодаря, че си споделила и тук този прекрасен подарък, с който ме зарадвахте изключително много.

  2. януари 25, 2011 10:06 am

    Винаги съм ти се възхищавала за сложните проекти, с които се захващаш и упорито и красиво ги завършваш 🙂

  3. януари 25, 2011 10:12 am

    Благодаря за комплиментите, ама нали знаеш – това моето малко на мазохизъм бие – защо да ми е лесно като може да ми е трудно 🙂
    Радвам се че сме те зарадвали!

Коментари са забранени.

