Skip to content

Кутии с цветя

декември 14, 2010

Отново се захванах с кутийките с цветя. Dreamy искаше да види как се правят – научих се от този урок. Дамата, която го е публикувала, прави невероятни неща и аз съм на светлинни години от нейното майсторство. Надявам се скоро да се приближа поне мъъъничко.

А сега по темата.  Първата кутийка е за моето хлапе и той много търпеливо изчака майка си да намери време, сили и вдъхновение за да завърши започнатото.

Картонена кутия с розов букет от хартия Картонена кутия с розов букет - поглед отгоре

С втората кутийка постигнах два ефекта. Надявам се да зарадва човека за когото е предназначена. Дано го накара да се усмихне. И най-искренно му пожелавам да се оправя по-бързо.

Освен това с нея смярам да участвам и в предизвикателството на Хобисимо – „Моята Коледа„.

Моята Коледа с Хобисимо

Включвам се почти в последния момент, защото изчаквах подаръкът дадостигне по предназначение и да не разваля изненадата. А ето и самата кутийка (в разгънато състояние е 19 на 19 см точно както в урока):

Коледна кутийка с цветя Коледна кутийка с цветя - затворена
7 Коментари
  1. lilia permalink
    декември 14, 2010 11:06 am

    Прекрасни са всичките.Благодаря и искам да уверя ,че не разбирам за какво оправяне става дума, но съм в еуфория.

  2. декември 14, 2010 12:09 pm

    Благодаря за милия коментар. Радвам се че са ти харесали.

  3. декември 14, 2010 6:57 pm

    Браво! страхотни са станали кутийките! Със сигурност много ще зарадваш тези, за които са предназначени.

    • декември 15, 2010 10:01 am

      Благодаря за милите думи! Благодаря за куража който ми давате с похвалите.

  4. декември 15, 2010 9:13 am

    Впечатлена съм от всичките ти „щуротийки“, както ги наричаш, всичките ти „шарени мисли“ и „шарени работи“ ….Ч
    удна кутийка си направила, страшно ми хареса – и идеята, и изработката! Определено ще те следя с интерес!
    Моите поздравления!
    Хубав, светъл, цветен и усмихнат ден ти желая!

    • декември 15, 2010 10:04 am

      Много благодаря, трогната съм от милите думи и от всички суперлативи. А всъщност аз трябва да ти благодаря за идеята за бебешка количка и за многото разнообразни проекти, които разпалват интереса ми.

      Много слънчев и красив ден и на теб!

  5. Dreamy permalink
    декември 18, 2010 7:19 pm

    прекрасни, прекраснииии, винаги прекрасни 🙂
    благодаря ти, че си дала линк към урока за да можем и ние да си направим 😛

Коментари са забранени.

