Skip to content

С усещане за цивилизация

август 16, 2010

От миналата седмица съм се наканила да пиша нещо позитивно, но си имах занимавки и го поотложих. Днес обаче ме сбързаха. Видях че някой е посетил блога след търсене на „роял електроникс“.

Та иде реч именно за тях. И то в позитивния смисъл. Простичко казано решихме да си вземем климатик. И наш познат ни препоръча да погледнем на сайта: http://www.toplo.eu/

За София отговорните действащи лица са „Роял Електроникс“. Бях скептично настроена, но все пак се пробвахме. Бяхме проучили нещата и бяхме избрали модел. При огледа от човек на фирмата се оказа, че сме си подготвили домашното добре и това което сме избрали ще ни свърши работа.

Истината е, че вероятно ги хванахме без много клиенти, защото от свързваненто ни с тях до монтажа общо минаха 3 дни. Но пък познати преди това са чакали поне по седмица, че и повече – така че на тема времетраене нищо не мога да споделя.

Мога обаче да споделя много за монтажа и за фирмата като отношение.
Хората ни угодиха на всички капризи – исках си външното тяло на определено място, исках също така тръбите да минават през други определени места и т.н. и т.н. Определено не съм лесен клиент. Тръбният път беше над 3 метра в този случай, което си има и допълнителна цена и не ме изненада.

Тъй като нещата се развиха скорострелно, а пари в брой не бяхме подготвили попитахме как може да платим и кога. Естествено може в брой, с карта и по банков път. Прекрасно казахме си ние, а сега кажете колко да ви платм.
„Ами те техниците като дойдат ще ви кажат защото трябва да измерят допълнителния тръбен път.“
„А на тях ли да платим?“
„Като дойдат те ще ви обяснят…“
И с това се приключи за деня.

В уречения ден и час (следващият ден в нашият случай) се появиха техниците. Подробности не знам защото не присъствах. Но по разказите на очевидец (половинката пое тежката задача да ги наглежда) хората са си работили много читаво и професионално. Разпънали и залепили полиетилен на стената за да не се цапа паркета при пробиването. Измели след това терасата, а стаята минали с прахосмукачка. Вдигнали си боклука и се изнесли. Бяха запушили дупките доста добре и бяха прикрили тръбите с кабелен канал, който за капак минава и през тръбата на парното, та са прилагали креативност как да направят всичко.

Сметнали хората колко праички им дължим, оставили гаранцията и монтажния лист и си тръгнали с уговорката от фирмата да ни пратят фактура на електронната поща за да платим по предпочитания от нас начин.

Фактурата пристигна следобеда на същия ден, аз платих на другата сутрин по банков път. За българската действителност не е най-обичайното нещо да дойдат хора, да свършат всичко, да оставят работещата техника и да не са получили нито лев в замяна, а да очакват пари от после, но явно има и такива фирми у нас.

Историята можеше да приключи до тук с доволството и изненадата ми, но имало и още.

След няколко дни от фирмата са се обадили на мъжа да му проведат анкета дали е доволен от обслужването, консултацията, монтажа и (колкото и неочаквано да е) дали майсторите са почистили след себе си и дали са го направили добре. Естествено получили са позитивни отзиви от половинката. А от мен макар и виртуално получават това разказче, за доброто впечатление което оставиха и за приятното усещане че живея в нормална държава.

Едва ли всеки е доволен от всичко, но в този случай, от тази фирма аз лично съм предоволна. Така че:

Благодаря ви „Роял Електроникс“ за цивилизованото отношение и обслужване.

Advertisements
One Comment

Trackbacks

  1. С усещане за цивилизация

Коментари са забранени.

%d bloggers like this: