Skip to content

Зимата

февруари 1, 2010

Малко ме беше хванала липсата. Но все пак съм тук и понякога дори ми се пише.

За днес едно малко наблюдение. Други години зимата ни изненадваше. Беше ми писнало. Но тази година надмина очакванията ми.

Тази година ни изненада не само първият сняг, но и вторият и четвъртият. Третият не успя, защото падна посред нощ и почистващите фирми явно сколасаха за 7-8 часа все пак.

Както каза един колега днес: „Никакъв феърплей няма от страна на снега тази година“

Ама хич не и влезе в положението на общината – все вали в неподходящо време. Интересно колко пъти още ще ни изненада за една зима.

А аз си мислех че по-зле не може.

П.П и за да не се оплаквате че само за София пиша – помислете си какво е в градовете без снегорини (има такива повярвайте).
One Comment
  1. февруари 2, 2010 12:56 pm

    Ужасна зима! Такъв студ не съм виждала от десет години.

Коментари са забранени.

