Skip to content

Не правете като тях да не ставате за смях

февруари 9, 2009

Благодарение на Илиянка се разписвам този път.

Сайта, който поддържа тя, е на магазин в Пловдив. „Местообитанието“ на магазина е чинно посочено в заглавната част на сайта, както и на страницата с контакти.

От формата за контакт е получила следното запитване:

__feedback__name: теди
__feedback__email: ******@*******.bg
__feedback__text: това в пловдив ли е ? Защото ми трябва да е в плодив. не ми отговарияте на ******@*******.bg защото съм си забравила паролата.

Та ние двете вече половин час се чудим да се смеем ли или да плачем и как да му отговорим на горкото Теди. Предложих и да си направи страница с често задавани въпроси.

А другият вариант е:

Мила Теди, ако случайно освен онзи сайт си посетила и този блог да знаеш:

  1. Магазина в Пловдив до който си писала, е наистина в Пловдив.
  2. Електронната поща се дава за да може човек да ти отговори.
  3. Току що влезе в графата с вицове.

Те това е…

N.B. (Илияна) Please don’t try this at home!

3 Коментари
  1. февруари 23, 2009 3:22 pm

    Гери, ще те разочаровам, но едва ли Теди посещава твоя блог и това не е защото няма какво намери в него, а просто, защото трохичките, водещи до него са ги изяли врабците:р

  2. февруари 26, 2009 10:19 am

    Хе, хе…
    Това е донякъде тенденциозно от моя страна. А от друга е плод на мързела ми да пиша в последно време…

    Но пък и начина да ми го намекнеш е много готин честно казано 😀

  3. декември 23, 2009 2:35 am

    познавам такива хора

Коментари са забранени.

