Skip to content

Безсмислени банкови операции

февруари 4, 2009

Преди време имах две сметки в една банка и всеки месец се въртяха едни пари от сметка 1 в сметка 2 – автоматично естествено.

Наскоро по някакви си причини реших да си преструктурирам финансите. И от сметки 1 и 2 остана само сметка 2. Този месец с учудване забелязах, че месечно от сметка 2 в сметка 2 се въртят същите онези пари.
На мен лично ми е забавно, защото за тази транзакция пари не плащам. Смятам да видя колко време банката смята да върти тази безсмислена операция, която на мен никак не ми пречи.

3 Коментари
  1. февруари 5, 2009 12:51 am

    Важно е парите да се въртят 🙂

    Защо не ги питаш?

    • февруари 5, 2009 10:50 am

      Ами просто защото тази операция не ми пречи, пари не ми взимат за нея и ми е интересно, колко време ще им трябва сами да се усетят.

      В крайна сметка човек трябва и да се забавлява понякога 🙂

  2. февруари 8, 2009 9:53 pm

    Интересно ми е дали статистически се отразява тази транзакция някъде. Примерно „днес направихме толкова транзакции“, „по вашата сметка има постъпили толкова пари“ и тн…Струва ми се, че извадено от контекста може да окаже влияние въпреки нулевата промяна по сметката след тази транзакцията.

Коментари са забранени.

