Skip to content

Kreativ Blogger Award

декември 11, 2008

За голяма моя радост, гордост и надувка Нела ме е номинирала. Честно казано и аз като нея мислех че тази тема ще ме подмине, особено при липсата ми през последните няколко месеца.

Според правилата трябва да ви кажа някакви неща които ме правят щастлива и те да са 6. Няма да ги боря защото едва ли само шест неща на този свят ме правят щастлива, но ще споделя тези които си спомням първи, когато затворя очи:

Гушкането семейно в леглото. С всички смехове, боричканици, закачки и т.н. Очите на дечко блестят като звездички и всичко се озарява. Цвете в някой сив ден. Изгрева на слънцето (ако изобщо се измъкна от леглото толкова рано). Морето привечер. И още безкрайно много неща.

И следват моите номинации, с уговорката че не номинирам лични познати, а само хора които са ме впечатлили с едно или друго в блоговете си.

2 Коментари
  1. декември 15, 2008 12:28 am

    на гушкането в леглото и аз съм фен, дори и да го няма диването наоколо :mrgreen:

    в тази.. ъъ. класация не учавствувам, понеже по принцип съм си такъв – НО!

    ИЗКЛЮЧИТЕЛНО много съм поласкан от твоето внимание и НЕВЕРОЯТНО

  2. декември 15, 2008 12:35 am

    (е това не го разбрах кък стана, дет едното се публикува, пък другото не, д*биш и кампютурите!), но наистина съм невероятно изненадан как пък точно моя вятърничев блог избра да номинираш. ти мани, ми не си и първата, да се неначуди човек…

    ще взема да седна и да напиша пост!

Коментари са забранени.

