Skip to content

аБсолютен свят

юни 30, 2008

В моят абсолютен свят:

  • Всеки има къща с хубав двор, гора от едната страна и река от другата.
  • Хората са слънчеви и усмихнати.
  • Всички са здрави.
  • Няма държави, граници, политици и войни.

Горното написах благодарение на Нела Калова, която ми е предала щафетата за тази игра.

Интересно ми е какво ще кажат по темата: Даниела и Михаил, Кажи ми, да ти кажа, Йети и Fenia.
Да се чувстват поканени да споделят и всички останали читатели и писатели минали от тук.

4 Коментари
  1. юни 30, 2008 10:54 pm

    Аз вече писах по темата.. един вид. Но в момента, идеалния ми свят би бил да имам съквартирант с температура различна (да се чете по-малка) от 39,6 😦

  2. юли 4, 2008 9:23 pm

    Кратка и категорична! 🙂

  3. юли 5, 2008 11:30 am

    И съквартиранта оздравя… 🙂 след няколко дни неуспешни опити да се свали температурата накрая сама се предаде гадината 🙂 Имам си абсолютен свят!

Trackbacks

  1. In an Absolut world - Добре дошли в Абсолютния свят » Без граници

Коментари са забранени.

