Skip to content

Пешеходни размисли

май 27, 2008

K: pochnahme gi 🙂
К: > http://news.ibox.bg/news/id_71689788

Аз: йес йес йес
Аз: аз нали вече 8 месеца съм пешеходец

К: 🙂
К: i vie li sikate da si imate lichno oryjie za presichane na ulicata? 🙂

Аз: аз искам да имам БТР
АЗ: да мина 2 пъти по Цариградско с него и един път по Йерусалим и по улицата до училището на малкия

К: 😀
К: moooje
К: shet vi triabva i kartechar – vzimate li me? 😉

Аз: ДАААААААААА
Аз: ама картечницата и патроните си ги осигурявате лично

П.П. Можете да се зачетете и в коментарите под статията – забавни са.

4 Коментари
  1. май 27, 2008 3:33 pm

    Коментарите показват наяве как хора имат книжки и не само, че не спазват закона, а и дори не го знаят.
    Направо ме е страх на улицата.

  2. май 28, 2008 10:05 am

    хахаха направо се захилих като го прочетох :)))
    това си е направо сцена от pulp fiction !!!

  3. май 29, 2008 5:33 pm

    Ех, що не случихме на мутри пешеходци преди 15 години … Сега рай щеше да е. 😦

    Абсолютно сериозно приказвам, да не мислите, че се майтапя?

  4. май 29, 2008 7:33 pm

    Ей не го бях погледнала от тази ледна точка…. Ама колко си прав!

    Да си поискаме следващите мутри да са пешеходци а?! Че те тъкмо нещо се трепят и преразпределят….

Коментари са забранени.

