Skip to content

Отново шофьорите по пътищата

април 9, 2008

Конкретният повод този път е новината: „Шофьор блъска трима на пешеходна пътека и бяга„. Или по-точно не самата новина а развръзката след нея.

Действието се е развило на 07 април 2008г. Шофьорът е заловен днес (09 април 2008г.)

Потресът ми идва от наказанието (източник):

  • 6 месеца лишаване от книжка
  • 200 лв. за „предизвикания пътен инцидент“
  • 200 лв. за „напускане на местопроизшествието“

Значи на калпак излиза по 133.33 лв. Ако блъснете 5-има даже и по рентабилно ще ви излезе.

Преди време се възмущавах, че животът ни струва по-малко от 1750$. А то сумата била къде къде по ниска. Истина е че няма загинали, но за мен това е по-скоро въпрос на късмет, а не на внимание от страна на водача на МПС-то. Иначе би звучало странно: „Аз само внимателно ги поразпръснах по асфалта за да мина по-бързо от там“

11 Коментари
  1. април 9, 2008 1:21 pm

    Отразяването на случая е доста неадекватно.

    Пише, че децата имат наранявания, но не се споменава за счупвания и може да няма като за най-ниското ниво на телесна повреда, та да му повдигнат обвинение.

    Също така не е ясно избягал ли е или не е, от написаното може да се съди, че е слязъл от колата и се е уверил, че децата са добре и нямат нужда от медицинска помощ.

    Според мен биха му повдигнали обвинение, ако имаше за какво.

  2. април 9, 2008 1:27 pm

    Пише цитирам:
    „Шофьорът е избягал от местопроизшествието, а автомобилът е намерен малко по-късно.“

    и още
    „Момичето е с контузи на гръдния кош и единия крак, а момчетата са с контузии на краката.“

    А преживеният стрес и нанесените морални щети, на деца които са едни от малкото пресичащи където трябва защо не ги броим?

  3. април 9, 2008 3:39 pm

    Ако попадна пак на другия материал, в който пишеше, че е слизал от колата и се е уверил, че са добре, ще го пусна, нещо не го открих на първо търсене. Може да съм го чул по ТВ.

    Та тия противоречия ме карат да съм подозрителен, още повече в момент, в който се търсят поводи за разсейване на обществото.

  4. април 9, 2008 3:42 pm

    Мдам… а познай чия е снимката в двата посочени от теб източника … „Пешеходна пътека в Ямбол“

  5. април 9, 2008 8:20 pm

    Вече те крадат нагло?! Лелееее, ако не друго поне това свърших с тази тема.

  6. април 9, 2008 8:24 pm

    Весо съжалявам, ама хич не ми пука къде и как е спрял… Щом го дирят 3 дена и няма доблестта да се покаже да си носи последствията като хората.
    Защото утре аз и ти можем да пресечем нейде и после да се чудим от къде ни е дошло. Трябва да има закон и много МНОГО строги санкции за всеки нарушител, ако не искаме да даваме всяка година жертви по пътищата колкото в една относително малка война.

  7. април 10, 2008 12:11 am

    Има много нагли копеленца, на 2 пъти съм страдал от такива. Един път един таксиджия ме опря с бронята си, щото припираше да се махна от пътя му – а в ляво и дясно имаше паркирали коли и нямаше къде да ида. Втори път пък отнесох бой за дето пресичах на пешеходна пътека.

    Въпреки това като шофьор считам, че историята е представена недостоверно.

  8. април 11, 2008 3:38 pm

    @ Веселин – пишеш „Според мен биха му повдигнали обвинение, ако имаше за какво“ Прекалено голямо доверие имаш в системата …

  9. април 14, 2008 2:37 pm

    Георги, това е съветска система – куките имат нормативи колко акта, колко обвинения и т.н. и си ги изпълняват.

  10. април 14, 2008 2:52 pm

    Весо това от години е разграден двор. А куките си правят нормата към края на месеца в 2-3 поредни дни. В останалото време ела ги открий… Знам коя дата сме по това дали пратрулката е до училището на малкия или не.

  11. април 14, 2008 10:44 pm

    Ех, ако имаха по-завишени нормативи … ще се сдуша с един-двама катаджии да им обаждам къде какво има за гушкане. Пък процент не ща. 🙂

Коментари са забранени.

