Skip to content

Остаряваме бързо…

април 9, 2008

неусетно почти.

Тази мисъл ме гложди след вчерашното предаване на „Това го знае всяко хлапе“. Имаше там едно девойче много симпатично. Падна и се следният въпрос:

През коя година България преминава от планово стопанство към пазарна икономика?

За мен адски тъп и лесен въпрос – за нея чуденка. И тъкмо си мислех, ‘що толкова му се чуди, водещите като по-умни от мен я питаха кога е родена. Отговора беше 1986. Е как да помни като е била на 3 години по онова време.

Та така: след десетина години, това ще е поредната досадна дата в учебниците която ще зубрим без да разбираме. А аз ще остарявам бързо и ще помня (докато не ме натисне склерозата) – ще помня и хубавите и лошите неща. И ще ми е чудно, как някой не помни тази дата.

One Comment
  1. април 9, 2008 6:29 pm

    Абе то една пазарна икономика, една демокрация, едно чудо …

Коментари са забранени.

