Skip to content

Новости в изплащането на болнични

март 12, 2008

Според тази новина цитирам:

НОИ вече ще уведомява със SMS или с писмо по Интернет кога и колко пари за болнични превежда.

Първо услугата е напълно безполезна. Няма да ме стопли SMS че след 40 дни ще получа Х лева, ако съм болна сега.

Второ: Кой ще плаща за SMS-ите? Пак ние. Както си плащаме и за банковия превод и таксата за теглене на съответните пари.

Трето: От къде на къде ще им дам номера на телефона си? А ако някой възрастен човек няма GSM и интернетска поща какво ще го правим? Или той и без това е тръгнал да мре, що да се косим за него?!

Идиотизъм и усвояване на средства до дупка. А аз… Аз просто си искам болничните навреме, без да ми удържат от тях такса превод, такса теглене, такса SMS, и такса за абонамента на НОИ към интернет доставчика. Че те и без това малко дават, а след тия такси и да им връщам сигурно ще искат.

4 Коментари
  1. март 12, 2008 4:24 pm

    Аз наскоро научих, че НОИ ми дължало едни пари за болнични, но не си е правило труда да ми ги плаща. Счетоводителката изпадна в потрес, като й обясних, че всеки месец искам разпечатка за движението по сметките ми и превод от НОИ никога не съм имал.

  2. март 12, 2008 4:27 pm

    Лошоооо, не си следиш финансите добре. Аз винаги знам кой какво ми дължи. Особено ако е „държавата“. Щото и тя много добре ми обира парите. И не прощава.

  3. Ралица permalink
    август 3, 2008 1:46 pm

    аз съм със спешно цезарово сечение и болно дете новородено колко болнични ми се полагатлл.

Trackbacks

  1. Irina’s Weblog » НОИ и те със SMS-и

Коментари са забранени.

