Skip to content

Агенция за подбор на персонал

февруари 22, 2008

По-големи професионалисти няма!!! „Вервайте ми!“

Колежката Ирина сутринта ме посрещна с широка усмивка и каза, че агенция ХХХ и изпратили предожение за работа като QA. И се опитали да я използват като безплатен сътрудник, да го разпространи. Нищо че тя е разработчик. От нищото получила от агенцията следното съобщение в ICQ:

Zdrastij, ima edno strahotno predlojenie za senior QAs, koito iskat da ……..Triabva choveka da ima opit s testvane ххххх prilojenia….Ako imash takiva poznati moje da im spodelish 🙂 10x predvaritelno!

Тъкмо се посмяхме над ситуацията и този следобед… О чудо!

Получавам съобщние от агенцията ХХХ, и провеждаме следния разговор (който въобще не ме интересува, само търся начин да престанат да ме тормозят) :

>> 22.2.2008 г. 16:09:38 ХХХ wrote: zdravei
>> 22.2.2008 г. 16:09:42 ХХХ wrote: imash li 5 min
>> 22.2.2008 г. 16:17:00 Gery wrote: за какво?
>> 22.2.2008 г. 16:17:30 ХХХ wrote: iskah da pogovoria s teb
>> 22.2.2008 г. 16:17:49 Gery wrote: ми малко ми е заето ама напиши за какжо става дума

След което следва мълчание и тъкмо се радвам, че се отървах както се казва леко и хоп, следва продължение:

>> 22.2.2008 г. 16:28:04 ХХХ wrote: iskah da te pitam kato developer li rabotish

Не!!! Не!!! и Не!!! И никога не бих работила като девелопър, ако имах желание, щях да стана програмист! Най- малкото. Но се занимавам по една случайност с точно това, което предложихте на Иринка.

Но крушката си има и опашка. Следващите реплики доочертаха напълно „професионализма“ на агенция ХХХ:

>> 22.2.2008 г. 16:29:04 Gery wrote: а от къде ми имате номера?
>> 22.2.2008 г. 16:29:31 ХХХ wrote: i az neznaia, imam te v icq otdosta vreme

И така уважаема агенция ХХХ, като изключим факта, че ми е писнало, ви предлагам няколко безплатни съвета:

  • Ако не помните, записвайте си! Три пъти вече учтво ви казах да не ме търсите.
  • Ако искате да изглеждате сериозно пишете ми на български. Шльокавица чета със затруднения.
  • Би било учтиво, след като дори не знаете коя съм, да ми говорите на „Вие“ и не само на мен, а по принцип на всички с които контактувате.
8 Коментари
  1. февруари 22, 2008 9:19 pm

    Случайно името на агенцията да започва с „б“ и да завършва с „к“? Че скоро не са ме спамили … ама като гледам …

  2. февруари 23, 2008 8:01 pm

    Ако агенцията е същата която предполага адаша по-горе, то и мен са ме спамили доста пъти.

    При тая стегнация на пазара се търсят алтернативни методи. Не че това им помага, но все може да зарибят някой Noob 🙂

  3. февруари 24, 2008 10:35 am

    Ей това тук не беще точно гатанка, ама много бързо я отгатнахте. А и мен не ми беше за спама. То до известни граници се търпи. Но чак толкова непрофесионализъм – ми дойде нагорно…

  4. февруари 25, 2008 12:04 pm

    Че то не е срамно да се каже и името. Хубаво е да се знаят фирми като Bulwork, а и аз заставам зад думите си 🙂 .
    И на мен ми се обадиха с оферта за QA :). Аз съм само с 15 години стаж като девелопер или дев лийд, ама това е друга бира :).

  5. февруари 25, 2008 1:05 pm

    Че аз не казвам, че е срамно. Просто не искам да им правя реклама – нито позитивна, нито негативна.
    С тях и без това се разправяме вече поне 5-6 години да не ме търсят.

  6. февруари 25, 2008 2:47 pm

    Всички заставаме зад думите си, а аз и със снимка, ако щеш, та който ще да ме бие да ме познае по-лесно 🙂 Но не бих назовал име само по предположение …

  7. февруари 28, 2008 9:22 pm

    Мен не ме търсят вече 😀 от как ги наредих за „новогодишните“ им пожелания не са ме и потърсили 😀

  8. април 9, 2008 4:21 pm

    Лични нападки си отправяйете в личните блогове. Тук не е арена за двубои
    Г. Берберска

Коментари са забранени.

