Skip to content

Как ме намират

февруари 13, 2008

КупаКак успяват хората да ме намерят. Винаги ме изумяват и забавляват:

как се лепят тапети – с лепило. Поне аз само за този метод гарантирам. Може да пробвате с тиксо или коване с пирони, но не знам какъв ще е резултата.

как да оберем банкомаt – трудно сигурно е правилния отговор. Спрямо количеството банкомати процента на обраните е твърде малък.

как да си направя дома – с мерак и пари. Може и само с пари, според зависи.

как се пише учебник – трудно. Макар че, като гледам съдържанието на днешните учебници, необходими са само малко връзки и никаква мозъчна дейност.

кога ще се връщат пари – ама те ще връщат ли? А къде ги връщат, че да дойда и аз да взема малко?

как да си направя операция – don’t try this at home, please!

„лека телесна повреда“ – в следствие на горното?

цена на вазектомия – не знам, но казват че е обратимо, така че смятайте по 2.

видове атаки крепост – то вярно че моят дом е моята крепост, ама сега чак пък да изучаваме военно изкуство за единия обир?!

пъзели за редене сега – ами ако е утре? Да не се развалят бързо?

счупих дебитната карта – Как успя?

продавам снегоходки – подозирам че са свършили вече, при това „почистване“ на снега…

машинка за татуировки – аз мазохизма не го разбирам.

летя – верно ли?

уикипедия за 3 клас – вече и по класове ли ги правят? Това като „Голяма българска енциклопедия – адаптирано издание за детски градини“.

тел. нои любезна – супер идея. Продайте им я на НОИ. Да си открият телефон на любезния служител. Може да не върши нищо, ама нека да го върши учтиво.

чл.115 от НК – „Чл. 115. Който умишлено умъртви другиго, се наказва за убийство с лишаване от свобода от десет до двадесет години.“

стихчета за математик – без думи дето се вика.

надежда любенова, Събка Иванчева, Кристиана Великова – тук ме хвърлитхе в размисъл. Тези не ги познавам.

гъбка на английски език – Mushroom in Bulgarian?

3 Коментари
  1. февруари 13, 2008 7:32 pm

    „стихчета за математик – без думи дето се вика.“ – че кво им (ни …) има?

  2. февруари 14, 2008 9:26 am

    Ами ние сме толкова нестандартни, че как да ни опишеш в стихове?!
    Нали го знаеш оня лаф:
    – Какво стана с твоя ученик, математик ХХХ
    – Ми нямаше достатъчно въображение и стана поет!

  3. февруари 18, 2008 7:52 pm

    Какво знаеш ти? „великият буда от бамиян, афганистан“ е свежо попадение при мен от днес. 🙂

    Звучи по добре от „съвети от наркоман за наркоман“ от миналия април 🙂

Коментари са забранени.

