Skip to content

Интервюирахте ме

февруари 8, 2008

Ето тук ви попитах какви въпроси бихте ми задали. А сега ще отгороворя по ред на номерата

deny:
Кога ще пием бира? 😉
Като си гледам учебната програма най-рано края на април ще да е 😦 Има минимален шанс и за края на февруари, но не обещавам ‘щото да не излъжа случайно.

BORIME4KA
Какви са Вашите бъдещи творчески планове?
Да си направя модно студио за миньончета като мен.

Какво правите в свободното си време?
Чета, гледам филми, слушам музика, занимавам се с един вид картинки – тип труд и творчество. Очаквайте снимка за пояснение.

Смятате ли да правите нов хит с Азис?
Не! Защото пее фалшиво и ми разваля музикалните изпълнения.

Вие сте световнопризнат секссимвол. На какво се дължи тайната на успеха Ви?
На неустоимата ми усмивка 😉 . Като се „озъбя“ и друго не се вижда.

Каква е най-добрата диета, за всички, които искат да имат Вашата фигура?
Аз лично ям по много и редовно. И от всичко естествено.

Какво мислите за бедните гладни катерички в китайските паркове?
Че можем да направим хуманитарна мисия с изнасяне на български жълади за Китай!

Споделете някоя интимна тайна за нашите читатели…
Всъщност съм блондинка под прикритие!

Георги Станков
Виждам, че блогът Ви е на wordpress. Според Вас, каква е разликата между WordPress и Blogger, кои са предимствата на едната пред другата и коя е предпочитаната от Вас?
Основното при избора ми на WordPress беше идеята, че когато тръгна да си правя собствен домейн и сайт, ще мога лесно да пренеса целия си досегашен материал с коментарите. Което с Blogger става доста по-сложно за мен. За сметка на това безкрайно харесвам възможността за анкети в Blogger, която още не съм открила в WordPress. Подробно сравнение никога не съм правила.

Ако трябва да си направя нов блог, какво ще ми препоръчате?
Прегледайте платформите, които се предлагат. И най-важното изберете каквото ви харесва. Личният блог за това е личен – да отразява вашата индивидуалност.

4 Коментари
  1. февруари 8, 2008 5:58 pm

    Хубаво интервю!

    „За сметка на това безкрайно харесвам възможността за анкети в Blogger, която още не съм открила в WordPress. “
    Ако тръгнеш да си правиш блога на собствен адрес погледни
    http://wordpress.org/extend/plugins/wp-polls/#post-368

  2. февруари 11, 2008 4:35 pm

    Да можеха да го боднат в wordpress-a тук това плъгинче и щях да съм безкрайно щастлив, лоялен клиент, докато не ми писне.

  3. февруари 14, 2008 4:08 pm

    Ами ако си клиент евентуално може да удариш по масата и да си го поискаш. 😉

  4. февруари 14, 2008 4:11 pm

    Особено като съм с безплатна поддръжка нали?! Хем за без пари – хем си го искам…

Коментари са забранени.

