Skip to content

Капка правосъдие в България

февруари 4, 2008

Да бе истинско правосъдие. Да не повярва човек, но освен лошото, е редно да даваме глас и на доброто.

А поводът е, че нашият си български Върховен касационнен съд(ВКС) е постановил присъда срещу държавата в лицето на Министерски съвет. И присъдата е окончателна.

Аз следя отдавна случая. Става дума за бащата на Съвестин, който съдеше и осъди държавата. За мен в този случай е по-важен акта на самото осъждане а не подробностите в присъдата.

Пълната информация можете да прочетете тук. Аз не мога да коментирам обективно в момента, защото съм в едно особено емоционално състояние.

Само си мисля и се моля: Тази година веднъж, догодина 2 пъти. И току виж след 3, 5, 10 години нещо ще вземе да се промени. А пътвата крачка? Тя вече е направена.

2 Коментари
  1. февруари 6, 2008 11:27 pm

    Горе долу, по същото време изчезна внука на един мой познат. Не, по скоро бащата, ливанец, го открадна от детската градина в центъра на София.
    Дъщерята на моя познат, заедно с бащата на Съвестин дадоха десетки интервюта по ТВ. Може би, това ще бъде второто спечелено дело.

  2. февруари 7, 2008 10:08 am

    Много хора дори не са чували за този случай. А за мен той винаги е бил страхотна драма и лична кауза едва ли не. Възхитена съм от този човек, който така упорито се мъчи да промени нещо в държавата, за да помогне да не се случват подобни неща на другите.
    Стискам палци да има и второ спечелено дело и да има някаква промяна.

Коментари са забранени.

