Skip to content

Питанка с повишена трудност

януари 23, 2008

Издирва се жертвоготовен човек със здрави нерви и достъп до учебник по музика за 3 клас на издателство Булвест.

Целта на упражнението е да се направи снимка на „очарователното“ стихотворение за Вълчо и Лиска, в което Вълчо гази с колата и дава подкупи, с които Лиска да стане миска.

Целта на снимката е да се публикува в интеренет, за да могат повече хора да се запознаят с учебното съдържание за 3 клас.

В учебниците на децата ни има невероятни неща. Отделете по половин час на вечер да ги прегледате всичките. Ще откриете неподозирана информация. Може би е добре да я споделим и да дадем гласност на безумието, което ги е изпълнило.

За това от днес в блога ще има постоянна страница. В нея ще се добавят снимки, връзки към статии от други блогове, по темата безумни учебници.

9 Коментари
  1. януари 23, 2008 12:21 pm

    Моля те, кажи ми че това с Вълчо и Лиска е само шега?!

  2. януари 23, 2008 12:32 pm

    Ауч. Като видях линковете, които си сложила в Textbooks, си мисля, че това за Лиска и Вълчо всъщност е доста невинно, ако е от истинско

  3. януари 23, 2008 1:13 pm

    За съжаление това го показаха днес на живо по телевизията. Няма шега няма лъжа.

    Показаха и авторите на учебника, които бяха искрено учудени: „Ама какво толкова му има на този текст?“

    За това искам и снимка, защото аз нямам достъп до учебници за 3-ти клас. Но бога ми беше потресающо стихоплетство.

  4. януари 23, 2008 4:55 pm

    това си е живо промиване на мозъците. малчуганите израстват с мисълта че трябва да са или мутри или к….

    излиза че ние родителите сме единствената преграда пред оскотяването на децата

    а може би оскотяването е просто страничен ефект от схемата за източване на пари наречена „Всяка година нови учебници“?

  5. Апостол Апостолов permalink
    януари 23, 2008 5:58 pm

    Мнението е е премахнато от автора на статията.

  6. януари 24, 2008 8:39 am

    Ей ей учтивата думичка за к…. е мутреса 😉
    Време е да влезем в час с новините май и ти и аз.

    Ама как не ми се иска ако знаеш… съвсем скапаха образованието. Иначе във втори клас се учи „Хайдути“ на Ботев. и във 3-ти хоп чалгица…

  7. януари 24, 2008 4:51 pm

    Е, аз пък не видях нищо чак толкова скандално. Песничката беше дадена само като допълнителен материал, а песента за разучаване изобщо не беше такава. Децата не са чак толкова малоумни, в трети клас вече ше ни купят и продадат както се казва, имат достатъчно развит речник, че да си разказват далеч по-шокиращи неща от тая песен, която на мен лично ми беше забавна. Това по-скоро ми прилича на война на „Просвета“ в/с „Булвест“. Много по-правилно щеше да бъде да се бяха насочили към учебниците на „Анубис“, в които има явни и шокиращи неточности от рода на това, че Ибряма бил носител на „Грами“ или пък определението на „катедрала“, което не съм в състояние да възпроизведа. Бе цялата работа е маркетингова война и нищо повече 😉

  8. януари 24, 2008 4:56 pm

    Въпрос на принципи дето се вика. Не ми пука кое е издателството. За мен текста е тъп и сее тъпотия.

    И да подпитам нетактично, можеш ли да осигуриш някакъв снимков материал от „Анубис“-ките глупости?
    Обещавам да ги кача веднага. Или поне дай подсказка за кой клас са. Да издирим някой, който да ги снима.

  9. януари 30, 2008 12:10 pm

    Ами нямам под ръка учебник на „Анубис“, но това, което ме халоса тогава между очите беше за пети клас. Впечатляващо е.

Коментари са забранени.

