Skip to content

Анкета – За какво е този блог

декември 10, 2007

Ами шаренкото си е шаренко и с това идва проблема да се опише. Правила съм и преди подобна анкета. Тогава се включиха малко хора, чието менние също ще бъде взето предвид.

Сега подбутната от  статията на Дзвер – „За dmoz.org – лични блогове“ пускам запитването отново. Моля помогнете ми:

Блог за….

какво е според вас този блог?

Моля помогнете на другарчето в беда – дайте определение някакво. Че тук е един миш-маш от всичко.

10 Коментари
  1. декември 10, 2007 12:38 pm

    Шарки, хурки и туй-онуй 🙂

  2. декември 10, 2007 1:04 pm

    Според мен предимно за волейбол, QA и разни-безобразни работи 🙂

  3. декември 10, 2007 3:18 pm

    личен, за каквото си искаш. Виж какво гениално описание съм дал в dmoz.org:

    Шарки – Блог на Гергана Берберска

  4. декември 10, 2007 3:22 pm

    @ Dzver – аз тебе те знам. Но тази анкета е нож с две остриета дето се вика. Едно да си измисля описание. И второ да видя какво най ги интересува хората тук. Какво ги е впечатлило… Да си сверя часовника 😉

    @ BORIME4KA – Най-вече безобразни а 😉

    Жорка – както винаги си лаконичен и право в целта 😀

  5. декември 10, 2007 3:59 pm

    Еми аз чета всичко, но особено малко се интересувам от волейбол. Аналогично в моя блог никой не се интересува от шах.

  6. декември 10, 2007 4:06 pm

    Не е вярно, аз се интересувам (макар и по-малко от теб). И с удоволствие намирам важната информация без много труд на едно място 🙂
    А не коментирам, защото освен живия интерес и пълната подкрепа друго за шаха почти не знам…

  7. Мицева permalink
    декември 10, 2007 11:10 pm

    … за всичко?

  8. декември 11, 2007 4:37 pm

    Гери, кой по-добре от теб може да определи за какво е твоят блог? Диктувай си правилата, давай тон, който иска ще чете. Като мен.

  9. декември 12, 2007 2:04 pm

    Как за какво? За шарени работи, то си пише отгоре…

  10. декември 12, 2007 9:56 pm

    Съгласен съм с „дългия“- за шарени работи т. е. за всичко което те вълнува.

Коментари са забранени.

