Skip to content

Гений, загубеняк или просто зубрач

ноември 12, 2007


I am nerdier than 80% of all people. Are you a nerd? Click here to find out!

Видяно от тук. Имахме спор с мъжа дали nerd е загубеняк или зубрач.

В крайна сметка спечелиха първите две определения от urbandictionary:

1. One whose IQ exceeds his weight. (при 42 кила живо тегло е много лесно да си гений 😉 )

2. An individual persecuted for his superior skills or intellect, most often by people who fear and envy him.

Та мен тези определения ми изнасят. А ако сте се зарибили по теста ами щракнете върху картинката за да се проверите.

8 Коментари
  1. ноември 12, 2007 3:19 pm

    Какъв резултат изкара? 😉

  2. ноември 12, 2007 3:22 pm

    Е нали си пише на картинката бе маймун? 80. Почти килата ми на квадрат 😉
    Да не питам ти с какъв резултат си?!

  3. ноември 12, 2007 4:00 pm

    Подозирам, че за първото определение теглото се измерва в паунди…. 60 кг са около 132 паунда, така че не е толкова лесно да си nerd.

  4. ноември 13, 2007 9:24 am

    Е ти пък сега, не ми разваляй удоволствието. Като не са посочили мерна единица мога да си я избирам както ми изнася 😉

  5. Eneya permalink
    ноември 13, 2007 2:24 pm

    хахаха, аз съм 50, а една приятелка е 72. Тя се чуди да се плаши ли или да се кефи. Аз пък се чудя защо разпознаването на три снимки и малко обща кутлура те прави загубеняк?

  6. ноември 13, 2007 2:31 pm

    Кои твърди подобно нещо? Просто превода на думата не е еднозначен…
    Всеки си избира което му хареса… аз вече си избрах превод а вие 😉

  7. ноември 13, 2007 2:40 pm

    Тоя тест е доста тъп – въпросите са някакви елементарни, а и не знам що толкова наблягат на химията.

  8. Мицева permalink
    ноември 17, 2007 2:05 pm

    Моя резултат е колкото номера на обувките ми! Хахаха!

Коментари са забранени.

