Skip to content

Вече(отново) съм ученичка

ноември 7, 2007

Не, не е това което си мислите. И не няма нищо общо с никакви стачки.

На стари години записах магистратура по „Управление на качеството“. И живот и здраве някъде в началото на 2009г. ще стана за пореден (втори) път магистър.

Казват че хората оглупяват с годините – вярно е. Не защото не ми се учи, а защото както винаги и навсякъде бюрокрацията ме дебне зад ъгъла. И бях забравила ада на студентските подписи, книжки и заверки.

За сега обаче организацията на магистратурата е качествена и бюрокрацията сведена до минимум. А материала, който слушам, за мен е интересен и полезен.

Стискайте ми палци да е все така!

13 Коментари
  1. ноември 7, 2007 12:11 pm

    Да ти се чуди човек на акъла/ентусиазма 🙂

  2. ноември 7, 2007 1:20 pm

    Нали знаеш дечко: Всеки луд с номера си, някои с цяла програма.
    Аз смятам скоро да съм с цял спектакъл, може и гастроли да предлагам 😉

  3. ноември 7, 2007 1:36 pm

    Успех! Ще чакаме гала спектакала 🙂

  4. ноември 7, 2007 2:01 pm

    Успех и приятно учение 🙂

  5. ноември 7, 2007 10:10 pm

    Браво и успехи!

  6. ноември 7, 2007 10:25 pm

    А пък аз никак не ти се чудя на ентусиазма 🙂 Ако се видя с пари, дай Боже, ще стана магесник по психология, много ме вълнува! Пожелавам ти успех, Герганче, казвай само кога да ти стискам палци, за да минаваш по-лесно! 🙂

  7. ноември 8, 2007 9:18 am

    Тя моята работа е малко като със старите новини и непрочетените вестници. Новината е на месец, ама сега ми остана време да се изфукам.

    И много ви мерси за куража който ми давате.

    Марфе като наближи януари ще се възползвам от стискането на палци 😉

  8. ноември 8, 2007 5:23 pm

    И само шестици … 🙂

  9. ноември 13, 2007 1:32 pm

    Успех 🙂

  10. ноември 13, 2007 1:43 pm

    Хе хе хе – много съм ви мерси. Стискайте ми палци – тази седмица ще слушам „Основи на информационните технологии“.

  11. ноември 14, 2007 8:22 pm

    Стискаме ти палци да разбереш основите изоснови. 🙂

  12. ноември 15, 2007 3:42 pm

    Ха дано. Защото иначе си късам магистърската диплома по информатика 😉

  13. ноември 16, 2007 7:31 am

    А-хаааааааааааааа, колежката не схваща ФУНДАМЕНТАЛНАТА разлика между информатика и информационни технологии. (Разбирай – фука се нещо …) Яяяя да я повъртим малко на шиш и след тва да й треснем двойката за назидание (вж. предните скоби) … 😛

Коментари са забранени.

