Skip to content

НАП и детските – продължение

ноември 2, 2007

След като ги чаках и не ги дочаках тези детски, днес реших да звънна в НАП. (за незапознатите ето ви и първа серия)

Дадоха ми телефона на „моя“ инспектор. Проведохме един подробен и много любезен телефонен разговор.

Грешката беше при него, че ми е забавил плащането за което ми се извини около 10 пъти човека. Което показва, че има още какво да се дооправи в системата.

От друга страна имам едни 2-3 месеца неплатени здравни осигуровки поради безработност от моя страна и нерегистрирането ми на борсата. И днес с учудване и задоволство открих, че те автоматично ще ми ги платят с лихвите към здравтата каса. А остатъка ще ми преведат на мен.

Спестиха ми едно дълго отлагано разкарване до НЗОК и ми направиха деня усмихнат. Към средата на следващата седмица очаквам да си получа парите. И да отчета дейността за приключена.

2 Коментари
  1. ноември 6, 2007 6:39 pm

    късметлийка си, че е неволна грешка.
    преди месец закъсняха парите за майчинството на жена ми, ама закъсняха доста, може би 2 седмици, което е много при условие, че разчиташ на тези пари. Тя отиде в НОИ, за да разбере какво става и се оказа, че чиновничката която отговаря за нещата била излязла в отпуск. Обаче извинение нямаше. Отговора беше „Е, какво толкова, след една седмица ще ви ги преведат“. Направо бяхме бесни.

  2. ноември 6, 2007 7:49 pm

    Май само аз съм късметлийката с НАП. До сега не съм чула друг да се хвали нещо. Дано следващият път да няма закъснение. И ако е грешка поне да има извинение някакво. Това са пари на които човек разчита и е много трудно да се оправи без тях.

Коментари са забранени.

