Skip to content

Стачки разни

октомври 26, 2007

За стачката на учителите да си кажа пак: Писна ми, вече не е интересно!

И да се самоцитирам от един коментар, който писах преди време:

За това искам просто да не казваме с лека ръка: родителите са безразлични и за това образованието е такова. Както не може да се каже всички учители са некомпетентни. Във всяка група били те родители или учители има и от едните и от другите.

Моите отговорности са да си възпитам детето, да го науча на уважение към учителите и труда им. Да го подготвя у дома и да проверя домашните. Да помогна за ученето на уроците. Да не го оставям да ходи като просяк, а да е прилично облечен, показвайки с това че уважава институцията.

Отговорност на учителя е да му преподаде урока, да провери знанията му. И ако смята че има проблем да ме уведоми. Да ми каже къде да наблегна и от какво има нужда детето ми.

Според горенаписаното аз моите задължения си ги изпълнявам. И очаквам в замяна само адекватна оценка на знанията и проблемите на детето си за да мога да му помогна в къщи.
И бога ми не я получавам.

Така че монетата винаги има две страни.

Следващата стачка е на инвалидите: Подкрепям я с 2 ръце! Това е някакво безумие у нас. Здрав да си трудно се придвижваш, а недай си боже да имаш някакви затруднения.

Подкрепям исканията на всички инвалиди, които по един или друг начин са ограничени от нормално движение и достъп до сгради и нормален живот!

А сега и перлата в короната: Такситата пак щели да стачкуват?! Заради цитирам:

некомпетентната политика на правителството по отношение на наболелите проблеми в бранша

Алоооооооооооооу частниците?! Къде и вие тръгнахте бе?! Частното за това е частно, за да си решава само проблемите! Никой не ви е длъжен да ви ги реши. Право на стачка имате, ако законите ви пречат да направите промени, с които да си подсигурите здравето и живота. Останалото се прави с пари, но не с държавни пари!

Така че моля таксиджиите да си прибират стачката и да си ходят у дома. Писна ми от безсмислените им протести водещи само до изнервяне на обстановката.

Ако съм пропуснала да спомена или уважа нечия стачка в статийката, само дайте връзка в коментар отдолу и веднага ще си кажа мнението. Пропуснатите извинете, не сте ми се набили в очите все още.

4 Коментари
  1. октомври 26, 2007 5:46 pm

    чула жабата че подковават коня и …….
    таксиджиите надигат крак като жабата…. ненормалници алчни

  2. октомври 28, 2007 9:39 am

    Сега след учителите нали се готвят медицинските сестри…

  3. октомври 28, 2007 2:24 pm

    Жорка, имам братовчедка медицинска сестра. В най-добрия случай с всички нощни и клинични пътеки взима 370 лева на месец.
    А нощем една сестра се грижи за 30-40 болни човека с един лекар и една санитарка.
    Сравненията всеки си ги прави сам.

  4. октомври 28, 2007 7:59 pm

    Аз въобще не омаловажавам техния труд. Дори според мен те имат повече основания от учителите. Работата е там, че цялата здравна реформа беше поредния провал на демокрацията…

Коментари са забранени.

