Skip to content

Да си мълчим ли? Не благодаря

август 24, 2007

Уважаемото лице 123 ми е оставило следния коментар по темата „До Технополис и назад“:

Gospojo, problema ti e 4e jivee6 v Bulgaria a ne v magazinite.
Navsiakade obslujvaneto e na zle. I v bankite nikoi slujitel ne si dava zor ama stoi6 i 4aka6 kolkoto triabva bez da mranka6. Zatova ne si go izkarvaite na mazazinite…. I kak ne te domarzia da go napi6e6 tolkova podrobno.Vseki ima pravo na izbor, ima i pazar. :)))

Първо да уточня: Никога не ме мързи да пиша истината, била тя болезнена или приятна.

Относно „Всеки има право на избор, има и пазар“ – да така е. И както е видно аз съм си направила избора. А ако съдя и по броя и съдържанието на коментарите под статията – не само аз.

След като твърдим, че имаме „пазарна икономика“, в нея Потребителя е с главно ‘П’ и неговите желяния и потребности трябва да се удовлетворяват. А след като съм си изработила честно всяка стотинка, искам да си харча парите по подобаващ начин.

От оплакванията определено има смисъл и полза. Нито един шеф няма да е щастлив, че пресонала му гони клиентите. Защото служителите са на твърда заплата, но шефа обикновено е на процент.

Обвинението, че за банките си мълча е силно несъстоятелно. И тук ще приведа примери за институции и места, за които не съм си мълчала.

Засегнати от моето чувство за справедливост и от желанието ми да плащам за качествени стоки и услуги са:

Всичко това само за да ви попитам: Ако всички си мълчим и се примиряваме, как ще се промени нещо? И трябва ли да търпим и да мълчим?
Моят отговор мисля е ясен от изписаното до тук.

7 Коментари
  1. август 24, 2007 3:45 pm

    Докато не се научим да си пазим правата и интересите (без да газим чуждите), нещата ще продължават да са същите. Браво на теб и за твърдата позиция, и за премерения тон. Смятам че скандалите без крясъци са по-страшни и ефективни от тези, придружени с истерични писъци и викове.

  2. август 24, 2007 3:52 pm

    Четкай ме ти, четкай 😉 . Добре че ме познаваш от както порастнах (изчервява се)

  3. август 24, 2007 5:03 pm

    Аз вярно съм млад, но досега никъде не съм си мълчал за нищо. В следствие, на което има места където не стъпвам, места където ми се налага да ходя, гледат ме на криво и с „нежелание“ ме обслужват бързо и правилно, а има и места където ми се радват като се появя. Където съм срещнал човешко отношение и професионализъм нещата си вървят с песен.

    Докато почти всички си мълчат, няма да се промени нищо никъде. Обслужващия персонал ще гледа на криво все едно ние сме виновни че са станали такива и това само ние можем да го променим.

    В качествение контрол му е майката 😉

  4. август 24, 2007 9:48 pm

    Ашколсун за тоя пост. Няма да забравя как преди години вдигнах скандал на една продавачка на праскови, която направи сума ти хора на идиоти. А понеже това не е нормално – да протестираш де, същите тези хора зацъкаха с език „брееей, че не възпитано бе!“ А аз само попитах защо, по дяволите, тя крещи на клиентите си, обижда ги, а на всичко отгоре се сърди, че отиват по други сергии.

    Та така. И аз не си мълча. Работя с хора и винаги се старая да съм усмихната и любезна, старая се да не забравям, че каквито и проблеми да имам, хората не са ми виновни. Мисля, че имам право да очаквам същото. Ама прав е донякъде оня илитерат, който е оставил тоя коментар – обслужването тук е зле. Само че от Потребителя зависи това състояние да се прекрати 😉

  5. август 25, 2007 1:55 pm

    Браво на хора като вас. На мен пък ми е трудно да влизам в директен сблъсък. Обикновено протестът ми е пасивем. От дете съм такова загубено, но… 😦 Та да разкажа за обслужването и моя милост в моето листче.

  6. август 25, 2007 2:28 pm

    http://azkenkal.blogspot.com/2007/08/blog-post_7068.html
    Ей тука си признах какво съм и що съм. Не се гордея кой знае колко де.

  7. август 27, 2007 6:50 pm

    Най-сетне преодолях притеснението си и си зададох въпросите
    http://azkenkal.blogspot.com/2007/08/blog-post_3374.html
    на председателя на общинския съвет по телефона и във форума-
    http://www.nashiyatgrad.com/lesno_plugins/forum/forum_viewtopic.php?298

    Този път бях малко рязка, но мисля, че така трябва.
    Ще чакам отговор от тези дето уж ни пазят интересите и ако получа ( нещо не ми се вярва), ще се похваля.

Коментари са забранени.

