Skip to content

Блог за…

юли 27, 2007

Преди време Dzver се похвали че станал един от редакторите към dmoz. От тогва минавам редовно от там и преглеждам списъка. Тук пише „блог за това“, там пише „блог за онова“. За мен пише „Блог на Гергана Берберска“.

Истината е че пиша за всякакви неща и е трудно да се каже „блог за нещо си“. Но се замислих и реших да ви питам:

Блог за ….. какво е този блог според вас?

Пишете и да не ви свиди 🙂 Най-добрите получават усмивка и потупване по рамото – виртуално 😉

6 Коментари
  1. юли 27, 2007 11:18 am

    Да, в началото така ги въвеждах.

    После ми изтриха 30-40 въведени блога и трябваше да ги въвеждам повторно. Ако трябваше сега да ти описвам блога, щеше да е нещо от сорта:

    Гергана Берберска – авторката пише за волейбол, семейство, цветя и каквото я вълнува.

  2. юли 27, 2007 12:53 pm

    @Dzver – аз нямам против описанието. Просто то ме наведе на мисълта, че съм успяла наистина да оправдая името на блога. Шаренко едно такова.

  3. юли 27, 2007 1:55 pm

    да, нещо такова – лични работи и волейбол 🙂

  4. юли 27, 2007 9:35 pm

    Блог за готини работи! 🙂

Trackbacks

  1. Щур въпрос « Шарки
  2. Анкета - За какво е този блог « Шарки

Коментари са забранени.

