Skip to content

Платиха си ми болничните

юли 10, 2007

Казаха в четвъртък и хоп в четвъртък си ми дойдоха парите по сметката.

Можело значи. Междувремено гледах някакво предаване, май по канала, за НОИ проблемите болничните и как с толкова малко хора вършели сума ти работа. Едва ли не съжалете ни моля.

Неееее хич не ги съжалявам – кой ги е бил да се врат където не им е работа. От тук нататък ще упражнявам върху тях системен тормоз.

Не искам да ми се налага да ползвам болнични. Но наложи ли ми се няма да има прошка – ще ги тероризирам или докато се откажат от това безумие или докато го направят разумно.

2 Коментари
  1. юли 11, 2007 12:43 am

    Тях ги пращат често на обучение по дебелокожие и неебателност, така че едва ли ще ги уплашиш 🙂

  2. юли 11, 2007 8:33 am

    Аз не ги плаша бе Жорка – искам си парите…

Коментари са забранени.

