Skip to content

След-почивно

юли 10, 2007

Изпочивах си почивката за тази година. Размазах се направо.

Имаше море, язовир, плаж и риболов. Хванаха се 8 риби и 3 рака. За което основна и единствена заслуга имат малчо и дядо му.

На път за Бургас открих къде отива софийския боклук. Как къде ами по магистралата. В буквален смисъл. Имаше един камион с бали. Балите бяха разкъсани и боклука си се сипеше по магистралата.

През отпуската си не гледах ниито веднъж новини. Започвам да усещам че май съм изтървала някакви неща, но все още не ми дреме. Релаксирам усилено.

Цветята ми даже и терасните оцеляха 6 дни без вода и даже имам цъфнала латинка. Тиквите и фунийките явно са като плевели – изобщо не им личи че са вирели без вода.

Довечера съм на мач и ще викам силно за нашите.

Ами толкова за сега. Върнах се да знаете…

6 Коментари
  1. юли 10, 2007 2:54 pm

    Звучи ми като ония почивки, след които имаш нужда от почивка 🙂 Радвам се, че е било толкова готино!

  2. юли 11, 2007 12:23 am

    Тикви ли гледаш на терасата? 😀

  3. юли 11, 2007 8:32 am

    Ми виж като четеш избирателно как се учудваш – да гледам си декоративни тикви. С други думи кратунки.

  4. юли 11, 2007 9:47 am

    @BORIME4KA – хе хе хе всъщност най-разтоварващото нещо на света според мен е риболова. Толкова спокойна от години не се бях чувствала.

  5. юли 13, 2007 12:11 pm

    „Почивка“ звучи добре… С тази безкрайна работа напоследък обаче и с напрежението, дето се вдигна покрай „Странджа – ще я бъде ли няма ли“ …засега отлагам почивката старателно… :-/

  6. юли 13, 2007 1:58 pm

    Пожелавам ти скоро да успееш с почивката.

Коментари са забранени.

