Skip to content

НАП и детските

юни 28, 2007

На 26.06 се разправях с НОИ. И споменах че след тях следват НАП. Като не съм писала, да не си помислихте, че съм го забравила?!

Точно вчера преди обяд звъннах на телефона, от който си получих входящия номер. И ми отговори една мила дама.

– Добър ден. <името на институцията както и да се нарича>

– Добър ден. Искам да проверя, какво става с декларацията ми за детски.

– Знаете ли номер на резолюция? Или името на инспектора?

– Не имам само входящ номер.

– Кажете ми имената си да проверя.

Чинно си казвам имената. Дамата казва момент. Прави проверка и обяснява:

– Инспектора ви е Димитров. В 4-та стая от 9 до 17:30 можете да се видите с него.

– А обедната ви почивка кога е?

– Няма обедна почивка.

Пожелахме си по един лек и приятен ден и аз реших да мина да ги видя хората. Тъкмо Булбанк ми сменя и номерата на сметката, да им дам новите номера.

Днес вярна на принципите си реших да разруша мита за нямането на обедна почивка и цъфнах в НАП точно в 12:00. Но всички служители бяха по местата си. Чак ми дожаля че нямат почивка.

С господина прегледахме декларацията. Разписах се на едни бележки. Постара се човекът максимално да ме улесни. Оставих им новата сметка. Следващата папка по ред на постъпване е моята – там има само 100-тина декларации.

И аз си тръгнах с чувство на задоволство. И леко засрамена, че не им повярвах на хората за липсата на обедна почивка.

Странно ми е как две държавни институции могат да са така различни като отношение към хората. От НАП винаги си тръгвам с приятно чувство и срещам любезно отношение.

За да не ме разберете на криво: аз не одобрявам бавенето на връщаните суми с месеци, нито безумните им процедури, тровеши както чакащите така и служителите. Не одобрявам и факта че тяхното и моето работно време са еднакви. Но обслужването им е на много добро ниво. Направо кеф да ти е да ти вземат данъците.

„А може и така“ – каза един запознат с перипетиите ми колега.

Всички служители в НАП от ТД София-град офис Младост да се чувстват поздравени от мен за прекрасното отношение към хората които обслужват.

5 Коментари
  1. юни 28, 2007 2:41 pm

    Всъщност, сайтът им също е по-сносен… Може би е редно да ги поздравиш и на prd кльомба nra.bg, както и да оставиш един положителен отзив тук: http://anketi.nap.bg/survey.php?category=55&survey_id=18
    Ако искаш, разбира се.

  2. юни 28, 2007 3:00 pm

    Мерси за анкетата. Веднага изразих позитивите си към служителите и негативите към бланките. 😉
    Сега ще видя и за прд-то.

    Но наистина – аз ли имам късмет само или винаги са такива, но нивото си е европейско.

  3. юни 28, 2007 9:34 pm

    Ами май имаш късмет. Аз имам негативни емоции свързани с НАП-Младост (зад 47-ми блок, ако е същото де).

  4. юни 28, 2007 9:44 pm

    Същото е Жоре. Не знам защо имаш такива емоции. Може би по други поводи ходиш и за други данъци иде реч.

Trackbacks

  1. НАП и детските - продължение « Шарки

Коментари са забранени.

