Skip to content

Спряха ме за проверка на документи

юни 21, 2007

Карам си аз кротко с 40, че и по-малко, защото знам къде е локвата на завоя и с колан. Излиза от нейде един чичко с униформа и ми маха.

Дадох си мигача и спрях.

„Добър вечер Х от 7-мо районно. Документите моля.“ – Тук ми се искаше да отвърна „Добър вечер Берберска, ама не съм от 7-мо“, само че не знам защо. Човека не го заслужаваше.
Дадох книжка, талон на колата, гражданска. Погледна ги, позачете се. И ….. и толкова.

Аз съм с колан в изправна кола с редовни документи и в ограничението.

Върна ми документите, пожела ми лека вечер и продължих по пътя.

Цялата процедура е 5 мин и на мен не ми пречи. А гледам че нещо са наизлезли и спират масово. Ами дано помогне. И благодаря за проверката – пак заповядайте.

7 Коментари
  1. юни 22, 2007 9:54 am

    Аз пък забелязах как след проверката, преди да ти върнат документите те пишат в някаква тетрадка. Случва ми се 2 пъти, но може да съм специален нещо…

  2. юни 22, 2007 9:58 am

    Записали са те? Край с тебе… Вече те знаят… 😉

  3. юни 22, 2007 10:58 am

    Мен пък преди няколко месеца ме спираха два пъти за алкохол в рамките на 5 минути 😦

  4. юни 22, 2007 11:02 am

    И защо така нацупено споделяш? Мен още не са, но и да ме спрат не ми пречи, по-добре повечко контрол отколкото никакъв…
    А и аз вярвам в теб – едва ли си се качил пил в колата…

  5. юни 24, 2007 4:53 pm

    При спирането за проверка има един субективен фактор, наречен „шапкар“. Много скъпите коли не ги спират, защото не се знае какви хора познава. Много евтините пък сигурно защото няма да могат да им вземат нещо за почерпка. Остава средния клас автомобили, които обикновено се карат от редовия бачкатор…

    А конкретния повод за възмущението ми е, че вчера една G-класа се изряза в насрещното пред раковата болница, а паркиралия наблизо патрул само го изгледа… Е докога с този двоен стандарт?

  6. юни 25, 2007 11:56 pm

    Абе полицейщината хич не е хубава работа. Куки навсякъде. Знам, че разпасаният български драйвер се нуждае от повече контрол, ама контрол по този начин – със записване в тетрадка и солени глоби (= още по солени рушвети) не се прави. Спасение може да се потърси само в технологиите – полицаите работят под 24/7 видео наблюдение, а електронните радари и камерите за следене на трафика са навсякъде.

  7. юни 26, 2007 8:20 am

    Тишо – ти си моят човек. Камера във всяка патрулка. Електронни радари на всеки ъгъл. Който го хванат с подкуп изхвърча.
    За това си мечтая от…

Коментари са забранени.

