Skip to content

Отсъмнах без фарове

юни 14, 2007

Незнам дали съм споменавала, че ми свиха решетката на polo-то. За съседите и канала вече писах със сигурност.

Но капака на всичко беше днес, когато си намерих колата със свалени клеми на акумулатора и без фарове. Само болтовете за регулация са ми останали.

А като си помисля, че за 5 кила бензин, които ми свиха в квартирата си мислех, че там са крадливо племе….

Е няма такова животно като българина.

И в този дух на мисли се сетих за една реплика на Георги Данаилов. В пътеписа си „До Чикаго и назад сто години по-късно“ описваше как едни нашенчета се препитавали от изпразване на автомати за монети. Хванали ги примерно след почти година (не помня точно, а и книгата не ми е под ръка). Та историята завършваше със следното:

„И ако тези кражби дълго са останали неразкрити, то е защото в една държава, където всеки ден се обират банки и изчезват милиони, да изпразваш автомати за стотинки е в разрез с добрия тон!“ – цитирам по памет

5 Коментари
  1. юни 14, 2007 1:48 pm

    Много неприятно … Лошото в тази случка е, че застрахователите няма да ти платят за фаровете. / за акумулатора е ясно /.

  2. юни 14, 2007 9:51 pm

    Защо, това е кражба?

  3. юни 15, 2007 12:42 am

    Гледай на някой какво им правят за да свалят стоповете:
    http://www.vbox7.com/play:fa6d1db3

    Иначе ако няма счупвания – застрахователите няма да ти платят нищо. Вариант за защита е като си купиш нови да ги залепиш с черен силикон за бронята. Обаче историята познава случаи при които на цялата броня са и пораствали крака. И тогава се сменя номер в КАТ и пак е една разправия…

  4. юни 15, 2007 9:22 am

    Съжалявам, Гери…
    А аларма няма ли тази кола?

  5. юни 15, 2007 9:26 am

    За имане има. Ама като махнеш клемите от акумулатора…?!
    А и едва ли се будиш при първото свирване всеки път.

    Нищо де благодарение на сплотения ни женски QA екип, от днес съм отново с кола, фарове, решетки и т.н.

    Използвам случая да благодаря на дамите, които като ме видяха паткосана и неадекватна, за 2-3 часа организираха намирането и закупуването на нужните части. И на моята по-добра половинка, която ги монтира тази сутрин.

Коментари са забранени.

