Skip to content

Не мога да повярвам

май 29, 2007

Това е лайт мотива тази сутрин на моята половинка. Той още не вярва на това което му разказах. А аз му разказах следното:

Пред нас местата за паркиране, както навсякъде, са кът. И аз си спирам на един тротоар опитвайки се да не запуша пътеката (която неофициално са си направили хора газещи в калта) или съседния „канал“. Но не винаги имам избор на място.

Нито пътеката e официално построена, нито канала е легален (доколкото нещото изобщо прилича на канал). Обаче днес една баба ми каза да не съм им била спирала на канала, защото цитирам:

„Четирима мъже онзи ден с какъв зор преместиха колата не знаете!“

Не знам и не искам да знам. Освен че канала е незаконен, той е направен върху общинска собственост. Не говорим че като спра оставям колата на ръчна и на първа. И макар че не спирам на канала когато мога, имам моменти когато само там е свободно. Какво се очаква да паркирам на дървото ли?

Сега обмислям два варианта: да сезирам общината да разруши нещото или сама да го разруша. Ще помисля малко, ще проведа една телефонна консултация и ще действам.

Защото разни хора са приели общинската собственост за частна и ми рушат моята частна собственост. А ако ги хвана на място и полиция ще извикам ако се налага.

Аз излишни пари за ремонт нямам, а да се замислим как се мести на зад кола спряна на първа и ръчна?!

Споделям за да ми олекне и за да чуя вашето мнение и предложение.

3 Коментари
  1. май 29, 2007 2:59 pm

    Мести се … с повдигане – 4 човека могат да хванат трабантче за калниците и да го преместят няколко метра (изпробвано е).

  2. май 29, 2007 3:26 pm

    Виж сега: Първо аз картонени коли не карам. И второ бабет каза бутали а не носили……
    Ако са го носили на ръце лошо няма. Следващият път даже ще ги наема, ако не запаля в дъжда да ме пренесат до училището на малкия с колата.
    Ама ако наистина са я бутали…. малко а….

  3. май 30, 2007 8:41 pm

    Малко вероятно да са я бутали…

    Ако все още имаш скоростна кутия – значи са я носили 🙂

Коментари са забранени.

