Skip to content

БТК, Булбанк и т.н.

април 3, 2007

Тъкмо щях пак да се дразня на Булбанковските неволи, но този път ме изненадаха приятно. За сметка на това, покрай тях събрах яд на БТК (то кой ли не им е ядосан напоследък).

Та за Булбанк като начало. След като си пуснах плащането на мобилните телефони миналия месец ми казаха, че фактурата за март трябвало сама да си я платя и после автоматично.

Вчера докато си проверявах плащанията и открих че са ми платили мобилните. Добре че не ги платих и аз.

От една страна приятна изненада – от друга май и те не знаят какво кога и как правят.

И от тази тема плавно преминаваме към темата БТК. Следкато видях плащанията открих че за един стационарен телефон плащам колкото за два мобилни.

Освен това чудейки се какво мога да направя по темата, минах през сайта им. От там с учудване научих, че те ме били уведомили, че ми сменят тарифния план. Само дето аз не съм получила уведомлението.

И за април съм прецаканото камилче.  Защото плана на който минавам, ще ми излезе по-скъпо.

Това ми напомни как пропуснаха да ме уведомят като ми смениха номера на телефона. Но за сметка на това не са пропуснали да ми вземат нито лев, както е ясно на всички.

Та БТК и на вас… както се казваше в един виц!

Коментари са забранени.

