Skip to content

Продължението на 4-ката

април 3, 2007

Крушката си имаше опашка и аз ходих при госпожите. Но исках да разкажа това от позицията на времето. Защото реакцията им ме втресе и потресе.

Отидох в училището. Говорих с класната, която невярващо ме посъветва първо да съм питала какво точни било станало. Е аз ако не вчрвам на детето си – на кого? Препрати ме при тези по информатика. Макар, че според мен беше нейна отговорност да си се оправят помежду си.

Аз не се предадох и отидох. Намерих съответното лице (не е нито даскал нито учител нито преподавател идея си нямам как се нарича това).

Във високоинтелектуален стил 😉 разказах за Ч и4 и я погледнах очаквателно.

Бях се приготвила да отрича, да ми извади някаква история кой какво не е разбрал. Абе за всичко се бях подготвила – или почти. Защото тя ме потресе с отговора си:

– Е и?

На което аз попитах:

– Искате да кажете, че това е вярно?

И тя не отрече. Даже имаше наглостта да ми каже: „Ама знаете ли на клавиатурите няма Ч“

На което не издържах и и казах: „Не знам за вас ама на моята фонетична подредба има Ч“

Мисля че това и дойде в повече. И ме прехвърли към титулярния учител, защото тя нямамла нерво да се разправя. Като направи жест че съм луда едва ли не.

Не беше далеч от истината – бях полудяла от бяс.

Другата преподавателка се оправда със счупена техника и т.н. На което аз и обясних че не ме интересува техниката, не питам защо пишат на фонетика, не питам защо клавиатурите нямат отбелязан БДС нито защо играят игрички в разни сайтове.

Искам просто да не го учат да си разваля правописа, още преди да го е науичл.

Отговора беше, ама той като влезе в чата пак така ще пише. Отрязах, че нямам да е така. Обяснихме си кой какви магистратури по информатика има и да не ме прави на улава.

Обещаха да не се повтаря и си заминах.

Лошо е, че от тогава той не е имал информатика и историята е висяща. Но след ваканцията със сигурност ще има продължение. Едва ли някоя от тях ще преглътне факта че ги хванах и че не можаха да ме излъжат с някоя глупост.

А аз още съм бясна, щом докато пиша това и се разтреперих. Тук ви спестих личните нападки отправени към мен като родител и човек. Не мога да падна чак толкова ниско като някои хора.

А класната уведомих, че това което и казах е истина и дори не го отрекоха, дано и тя се змаисли на какво учат децата ни!

13 Коментари
  1. април 3, 2007 9:09 pm

    Ще6е да е сме6но, ако не бе6е пла4евно. Пи6а този коментар така само за да уважа нашата о4евидно силно-развита образователна система.

    Ина4е, ако бях аз там, сигурно 6тях да им тегля една „ай 6а ви *** 6иба**** *****“.

    От такива няма спасение. Премествай детето, докато е време. 6те е за добро!

  2. април 4, 2007 8:27 am

    Ако ми кажеш и къде? Това е най-доброто от 7-те училища в района ми?! Мислиш ли че в другите ще е различно? След като го водя по един час на училище само за да е на цивилизовано място, а не до нас – представи си какво е в другите 6 училища…

  3. април 4, 2007 6:33 pm

    това което ме радва е, че си взела нещата в свои ръце. така ще престанат с идиотските оправдания и ще са малко по-внимателни, сигурен съм.

  4. април 4, 2007 10:09 pm

    аз съм учил в кварталното училище и не мисля, че нещо ми стана от това.

  5. април 5, 2007 12:15 pm

    Дзверик нищо лично, но по твое и мое време не беше чак такава слободия.
    Избора между трите училища най-близо до нас беше както следва:
    Училище Х – учениците си правят опитно поле марихуана на покрива на съседната детска градина.
    Училище Y – ужасна дисциплина, ежедневно изнудване за пари и слухове за наркотици.
    Училище Z – цитирам един запознат: „Докато в Y са на кокаин то в Z почват направо от хероина“
    Ти кое от 3-те би избрал?
    Ей за това пак е квартално, ама от по-далечните квартални и с по-добра дисциплина и охрана.

  6. април 5, 2007 12:17 pm

    Неди, докато не почнем да изискваме няма да ни дадат е моето мото. А надявам се чрез историите тук да стане мото и на повече хора. И ние полека да оправим поне нещата, които зависят от нас.

  7. април 5, 2007 11:34 pm

    Едно време си е за едно време… Сега всеки иска да си запише хлапетата в „еврейското“ училище и да ги правят снобчета още от малки. Лошо няма, ама честно казано не вярват „реномираните“ училища да дават нещо повече от кварталните.

  8. април 6, 2007 2:43 pm

    Не знам да ти кажа, имам познат с дете в еврейското 🙂 Ако е толкова зле, вече имам идея за частен бизнес.

    Ще си направя училище 😛

  9. април 11, 2007 8:10 am

    без коментар.

    просто нямам думи на безочието на учителите, но не се и учудвам в интерес на истината.
    просто да си знам какво ме очаква.

  10. inat permalink
    април 11, 2007 8:17 pm

    Хм, аз като „учител“ мога и да замълча, и да кажа 2-3 неща.
    Първото, което можещш да направиш, ако след ваканцията нещата не се подобрят (особено, ако пишман педагогът започне да се заяжда със сина ти (абе ние до трети клас едно време имахме само една госпожа)) е първо да отнесеш въпроса до директора и после – до инспектората. Там много ще ти се зарадват, че ще спестиш пари от диференцирано заплащане. А госпожата по информатика ще иде да си програмира на друго място. Ще я замести или някой още по-некадърен, или някой, който обича деца и си разбира от работата. 50/50.
    Междувременно можеш да се поинтересуваш на какво ниво е училищното настоятелство във въпросното училище и да потърсиш съдействие от него.
    По-нататък, мнение, което не ми е искано, но ще споделя: след като отделяш час, за да отведеш детето в „лошо“ училище, не е ли по-добре да отделиш час и половина и да го заведеш в „добро“? Въпреки че това, което чувам напоследък за местата в „елитните“ училища ме потриса – прием с тест на първолаци??? Нали ужким нямаше раждаемост?

  11. април 12, 2007 12:24 am

    Явно съм масово недоразбрана, ама нека си ми, като първо пиша после мисля.
    Аз съм твърдо протв всички частни и „елитни“ училища. Меко казано е снобарска история и нямат по-добро качество на образованието.
    Освен това се оплаквам от един … как ли се нарича такова говедо?!
    Останалите не ми пречат и въпреки че нивото е отвратително паднало като цяло, смея да твърдя, че още не сме стигнали дъното като на някои други места.
    Защо оплакването ми от конкретния човек, бе прието като оплакване от училището?

  12. април 21, 2007 11:23 pm

    За учителката – почти нищо не мога да кажа. Напоследък все по-често най-големите глупаци стават учители. В пълна сила важи правилото „Като не ставаш за друго, ставаш учител“. И като нямаш никакви други способности, не ти остава друго, освен се правиш на маймуна за да привлечеш внимание … включително говорейки за четворки … Особено по „информатика“, „информационни технологии“ и производните им. Казвам го най-отговорно.

    За Гери – браво, момиче!! Ако не друго – дала си добър пример на детето.

  13. април 23, 2007 7:58 am

    Много ти благодаря!

Коментари са забранени.

