Skip to content

Аман от пиратски истории

март 19, 2007

Или по скоро истерии. Отново започна темата с торентите. Много се изписа и изговори. Пак има арести. Обмислят да забранят международния?! интернет (което ще остави ИТ бранша без работа ама никой не мисли толкова). Аз обаче няма да коментирам темата вярна на принципа че: Бъчва без дъно не се пълни. И да им говоря няма да схванат.

Поводът за тази тема е следният видео материал:

Възмущението ми от материала идва от следното:

В него са използвани кадри правени в офиса на мой бивш работодател по съвсем друг повод нямащ нищо общо с торентите.

Никой не ни е питал дали може кадрите да се използват в контекста на днешната тематика.

Изрично ми бяха обещали да ме изрежат от видеото, но се виждам на два пъти там.

Алоуууууууу за какво точно пиратсво говорим? За какви закони, авторски права, етика (пък била и журналистическа)?

Айде нема нужда – дето се вика.

6 Коментари
  1. март 19, 2007 4:21 pm

    Аз не те видях. Дай си лабаво…

  2. март 19, 2007 4:24 pm

    А бе Жорка! Въпроса е в принципа. Аз се видях. Освен това точно тези дето са потъпкали закона, като са използвали стар материал без разрешение – да ми четат лекции на мен за пиратството дето ограбвало а?!

  3. март 19, 2007 4:40 pm

    Тука никои с никакви закони не е наясно . Няма етика , няма морал само правото на силния и подмолния .
    Трябва от малки да се изучават закони , права , Конституция – а уви това не се прави и повечето хора се свиват . Та те не си знаят правата и полиция , министерства и др. такива се възползват защото очакват да им се премълчава . Използват се методи от преди 20 г . – сила , заплахи , арести . Ами още малко да вземат да затварят хората в някой концлагер или да ги пращат в Сибир , а ако си толкова „голям проблем“ , направо да си те разстрелват.

  4. март 20, 2007 3:57 pm

    О, това с международния нет и мен много ме израдва! :mrgreen: После остава да се прекръстим официално на Туркменистан 2.0 и готово.

  5. март 20, 2007 10:37 pm

    Мда и да затворим и библиотеките като в споменатата държава. Всъщност библиотеките не са ли нещо от рода на торенти?! И там четем безплатно!? Или айде, за 20 лв годишно, ама то все пак примерно и интернет плащаме. Що, вярно, не затворят и библиотеките?!

  6. март 21, 2007 7:54 am

    Ами не се бяха сетили хората. Ама сега ти като им даде тази идея и на… Може и скоро да ги затворят. И без това от години ги морят с безпаричие.

Коментари са забранени.

