Skip to content

За 13 стотинки

март 6, 2007

Да за толкова става дума в историята.

Имам си лизинг, което за никого не е тайна. Имам си и проблеми с некадърния софтуер на банката. И се надявам следващата седмица да реша и едното и другото и всичко на куп.

Само че днес няма да се оплаквам. Или поне не точно. Искам да ви покажа комичното в цялата история.

Значи имам си лизинг за Х лв. и 17 ст.  Падежа му е вчера.

Разплащателната ми сметка се захранва от картова. На първо число в картовата имаше достатъчно пари. Обаче разплащателната се захрни чак вчера (на 5то число)

И понеже, ако и лизинга беше минал на падежа си „ще им падне системата“ (поне моето впечатление е такова) лизинга не мина вчера.

Което води до някаква лихва.

Днес установих с прискърбие, че личната ми бнкерка е отпуска. Което значи че ако искам нещо да оправя трябва да се разходя до май..та си. А освен това парите са ми вече блокирани за превод.

Звъннах на лизингодателя да видя каква ми е лихвата и ми казаха че сумата която дължа е Х лв. и 30 ст.

Простата сметка показва, че трябва отделно от вече полу-направения превод да довнеса едни 13 (словом тринадесет) стотинки.

Колко е най ниската такса за превод?

Ха- ХА – ХА…….

7 Коментари
  1. март 6, 2007 2:54 pm

    да им *ш м*та ;/

  2. март 6, 2007 4:06 pm

    Ама пък виж как ми дават материал за статии по блоговете а 😉

  3. март 6, 2007 5:40 pm

    13 (словом тринадесет) гнойни цирея на седалищата да им излязат…

  4. март 8, 2007 10:13 am

    Защо не внесеш лихвите с последната вноска по лизинга? Не вярвам да скочат чак толкова много… пък и ще им бъде по-гадно да ги смятат!!!

  5. март 8, 2007 10:26 am

    ама той проблема не идва от това че са ми начислили лихви. Идва от там, че аз на първо число бях осигурила пари в банката ми, да ми направят автоматично плащане на лизинга, което извършват вече Н месеца. Само дето софтуера им е гърбав и въпреки наличноста ми пратиха лизинга в просрочие.
    Тоест проблема е в моята банка, а не в лизингодателя (който между другото си е уредил нещата, от информационна гледна точка перфектно).

  6. Стен permalink
    март 16, 2007 5:29 pm

    По въпроса с банковите системи мога да кажа че на всички банкови системи за електронно плащане са много тромави. Все пак са правени от българи. Да не говорим че и самата БОРИКА рейгира бавно. Ако разчиташ в един ден да стане превода шанса е почти минимален. За съжаление Българската банкова система не е Швейцарската. А иначе един съвет по лесно щеше да бъде ако си изтеглиш пари от банкомата – такса мисля няма при някои банки и беше отишла сама да вснесеш на каса в банка лизинга си особенно когато времето ти е от значение. Има банки с такса за превод от 80 ст.

  7. март 18, 2007 12:13 pm

    Трагичното в случая е, че този лизинг се плаща автоматично без закъснение вече 6 месеца. Но точно този месец, когато имах пари и то предварително, излезе в просрочие.

Коментари са забранени.

