Skip to content

Резервати в България

февруари 19, 2007

Повод за написването на това е тази статия

След като прочетох, кои са отложените гласувания реших да се позова на някаква официална информация за резерватите в България. Такава най-любезно ми бе предоставена от „Министерство на околната среда и водите“, които имат национална база даннии на този адрес

По-долу съм изброила спорните територии и съм се позовала на данни от сайта от кога са защитени.

Отлага се включването в списъка на защитените зони по директивата за птиците на:
„Шабленски езерен комплекс“ – защитен от 24.1.1995
„Варненско- Белославско езеро“ – няма данни
„Дервентски възвишения“ – защитена от 25.9.1978 е „ДЕРВЕНТСКАТА ПЕЩЕРА“
„Провадийско- Роякско плато“ – няма данни
„Емине“ – защитен от 19.4.1976
„Комплекс Камчия“ – защитен от 27.07.1962
„Дуранкулашко езеро“ – защитен от 21.2.1980
„Калиакра“ – защитен от 27.09.1941
„Галата“ – няма данни
„Мелнишки пирамиди“ – защитен от 11.4.1978
„Добростан“ – няма данни
„Места“ – няма данни
„Бакарлъка“ – няма данни
„Батова“ – няма данни
„Палакария“ – няма данни
„Рупите“ – защитен от 17.6.1980
„Триград- Мурсалица“ – защитен от 6.12.1963

По директивата за местообитанията се отлага включването на:
„Емине- Иракли“ – 6.5.1994
Среден Пирин – Алиботуш“ – 24.09.1951

Постарала съм се изнесената от мен справка да не съдържа повторения на местностите.

Искам накрая да кажа само едно: Местности които до сега не са били резервати могат да са обект на спорове. Но превръщането на резервати (някои от които са от 41-ва година) в строителни площадки си е живо престъпление и обирджийство.

Намисрисва ми силно на корупция – а на вас?

2 Коментари
  1. vlad permalink
    февруари 20, 2007 6:15 am

    Не, намирисва ми адски силно на бунище.
    Стига де!? Като видяха че не могат да ни счупят порядките, толкова ли им е наложително да изкоренят и зеления цвят?
    Мръсна работа. Портаджийска работа. Как ще си гледат внуците с тези очи (едно на ръка че техните ръца са вече петньосани)? Парите не миришели. И как така?! Миришат си – ето ги резултатите. Тъжни следствия.

  2. февруари 20, 2007 11:15 am

    и на нас, и на нас 😦

Коментари са забранени.

