Skip to content

Блокада?!

февруари 9, 2007

Нищо против нямам протестите. Това е начинът едно общество или група хора да изрази мнението си. Да бъдат чути и т.н.

Имам нещо против обаче да се правят незаконни протести и да се парализира един град и дори не само той, а и маса други входно-изходни точки.

Сетили сте се вече, че повод за възмущението ми е протестът на таксиметровите шофьори.

Статистиката, която аз четох, е следната:

От 98 г. до сега има осем (8) такива инциденти с таксиметрови шофьори.

За сметка на това вчера дипломатически автомобил блъсна пешеходец на полиграфията. Нямало е дори следи от спирачен път. Този вид инциденти има следната бройка:

От декември 2003 до сега тринадесет (13) подобни инцидента

Простата сметка показва, че днес е денят и на пешеходците. Айде излизайте смело и блокирайте каквото е останало неблокирано.

А ние дето работим, просто ще закъсняваме за работа, ще псуваме и ще си отработваме.

Или пък ще протестираме срещу протестите на протестиращите.

п.п. Току що профучаха „двестата“ пловдивски таксита. Които по груби мои наблюдения през прозореца бяха около 40 коли.

Други мнения по темата, които ми харесаха:

9 Коментари
  1. февруари 9, 2007 2:14 pm

    Хайде да направим блог-стачка?

  2. февруари 9, 2007 3:44 pm

    Ами аз съм за. То май само ние останахме нестачкували още.
    Само да решим темата на стачката

  3. февруари 9, 2007 3:54 pm

    какво ще блокираме обаче? 🙂

  4. февруари 9, 2007 4:23 pm

    Да направим седмица без таксита примерно?

  5. февруари 9, 2007 4:37 pm

    Хе,хе,хе аз от както съм с колата съм им направила почти година без таксита… 😉
    Значи съм преизпълнила петилетката за 3 години а?!

  6. февруари 9, 2007 4:40 pm

    И аз така, само че съм само 9 месеца 🙂 Но не пречи да подкокоросваме тези дето плащат на таксита, щото преди да си купя кола почти ежедневно ползвах.

  7. февруари 10, 2007 1:08 am

    http://dzver.com/razni/notaxi.jpg – ето едно нещо, дето можем да направим. Това е само примерно 😉

  8. февруари 12, 2007 11:23 am

    Нищо примерно няма според мен. По-скоро датата е примерна. Колкото повече такива дати – толкова по добре!

Trackbacks

  1. и сега какво?! « simplyblue

Коментари са забранени.

