Skip to content

Да крадеш на дребно

февруари 2, 2007

Или не толкова на дребно, ама това ще го разбера днес по някое време. А иначе на колата не и върви нещо.

Като я купихме и откраднаха веднага надписа „PoloCL“ да ги пита човек защо. Без да говорим че го крадоха на части. Първо CL-то после Polo-то

После ни взеха задната емблема. Пак непрофесионално на части.

После ми точиха бензин на 2 пъти. Втория път от пълен резервоар не бяха успели нищо да източат. И за това ми спукали гумата.

След това ми пукаха гумата с отверка пред блока. Още не знам защо. Поне бележка да бяха оставили да кажат какви са им задните мисли.

А днес отсъмнах без предна решетка. С мъжа още спорим решетката имаше ли емблема или ни я бяха свили по рано. Но поради липса на решетка няма как да разберем кой е бил прав.

За сега не са ми тафили само чистачките… Ама те и без това са за смяна, може само добро да ми направят ако ги свият.

7 Коментари
  1. февруари 2, 2007 10:23 am

    Значи все пак ще ги стигнеш американците, щом не са ти откраднали чистачките. Помниш ли песента на ТокодрКолев? 🙂

  2. февруари 2, 2007 10:33 am

    Не бързай толкова де 😉 Може пък тия дни да ми ги откраднат, ако четат в интернет 🙂

  3. февруари 2, 2007 12:13 pm

    Чистачките да си ги прибираш. На тяхно място слагай от онез червените капачки от оцет. Адски фешън тунинг е това. 🙂

  4. февруари 2, 2007 12:35 pm

    Дечко такива капачки вече има само в музеите, по ще ми е евтино да ми откраднат чистачките, отколкото да издиря твоя фешън каквото и да е 😉

  5. Eneya permalink
    февруари 2, 2007 4:25 pm

    Милата. Гараж?
    Инак, аз се сещам за един виц.
    Оставил човек бележка в колата си.
    „Радиатор няма, акумулатор също, чистачките не ги бива, свелтините отказаха, двигателя е боклук“
    На другата сутрин гледа под неговите думи, пише:
    „Ами тогава и гумите не ти трябват“

  6. февруари 2, 2007 4:32 pm

    ама тя колата е толкова стара, че е грехота и гараж да плащам. А ти ми напомни един друг виц, за мазохиста:
    с едно ножче си режел пръстче по пръстче и ги мятал през прозореца. И „другаря“ му по килия казал: „Хитрец такъв! Искаш да се изнесеш на части“. Та и тези така, искат да ми откраднат колата ама на части 😉

  7. февруари 8, 2007 2:12 pm

    мдааа на мен първо ми откраднаха два от тасовете. после разбиха ключалките и културно откраднаха касетофона. после откраднаха лъвчето отпред. после откраднаха задното 205. после откраднаха и другите два таса. ааа и веднъж разбиха задното триъгълно стъкло и отмъкнаха два стари костюма взети от химическо чистене.
    хм, надявам се повече нищо да не крадат, така и не си купих нови тасове, нито сложих лъвче и 205, даже и ключалки нямам 🙂

Коментари са забранени.

