Skip to content

Странности

януари 29, 2007

Кампанията Великите доста ме дразни и за това съм писала много за нея.

Странното е, че се навъдиха много коментари срещу моето мнение за Петър Дънов. Всичките такива коментари са одобрени и можете да ги четете. Но от сега да си кажа:

За мен Дънов е сектант и с нищо няма да промените мнението ми. И не се старайте да го правите – насила хубост не става.

Вашето мнение е публикувано тук и няма нужда да го публикувате още 10 пъти, защото ще го сметна за спам. Двете връзки от интернет вече ги има по всички теми поне по два пъти. За 3-и път като коментар няма да ги одобря. Виж ако имате да добавяте други данни ок.

И едно последно нещо: Моля оставете ме да имам собствено мнение. Аз за разлика от мнозина от вас е трябвало да имам мнението на другарката достатъчно години наред. Мисля че това време отмина.

5 Коментари
  1. Eneya permalink
    януари 30, 2007 11:15 am

    Много им здраве. 😉
    Всеки има право на мнение.
    Разбира се, можеш да взимаш светъл пример от колегата (знаеш кой 🙂 И да обясняваш как всички, които не са на твоето мнение са… Абе цял блог си има човека, можеш да почетеш и да си водиш записки. 😉

  2. януари 30, 2007 12:04 pm

    Аз за това ги пуснах всичките коментари, ама ги предупреждавам че няма нужда да пускат един линк по 7 пъти ‘щото мирише на спам. Хем чесно им го казах, да не се сърдят после ако не си видят коментарите. А мненията са колото хората.
    Пък колегата „Знаеш-кой“ просто страда от хронична липса на комуникация и е намерил начин да си я набавя. Аз за това и не го коментирам, че да не му удовлетворявам прозрачните цели 😀

  3. януари 30, 2007 9:41 pm

    Добре де, аз не мога да разбера защо толкова се пенявите за някаква глупава sms класация. Аз като оня дето го пуснали от Белене ще кажа „Абе да правят каквото знаят“ и толкова.

  4. януари 31, 2007 8:57 am

    Недей така бе Жоре! Как можеш да преглътнеш че 21-я велик българин е Азис? Примерно само… А де да беше само той…
    Ами просто унизително е… Да не говорим колко срам ме хваща и се питам абе само аз ли останах нормална? Или твърде много простаци се навъдиха?
    Криво му става на човек.

  5. януари 31, 2007 9:35 am

    21-вия може да го разменим за един от медиците в Либия. Ще намерим още няколко човека за размяна и готово…

    За Азис по всяка вероятност са гласували някакви суб-културни типове или мензави тийнейджърки. Това няма какво да го коментираме. Винаги съм казвал, че идват доста глупави поколения.

Коментари са забранени.

